سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها؛ برنامه‌‌ اصلی زرین‌پال در سال جاری

در حاشیه نمایشگاه الکامپ، بهار بهبودی، مدیر مارکتینگ شرکت زرین‌پال، به چالش‌های قانونی موجود که برای فعالان اقتصادی موانعی فراهم می‌آورد اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۴۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ 10 July 2024

سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها؛ برنامه‌‌ اصلی زرین‌پال در سال جاری

بهار بهبودی، مدیر مارکتینگ شرکت زرین‌پال اظهار داشت: «قوانین خلق‌الساعه، علیرغم ادعای کمک به کسب‌و کارها، در عمل سرعت اقتصادی را کاهش می‌دهند. درصورتی که آموزش و راهنمایی صحیح درباره تأثیرات و ابعاد این قوانین، به همراه دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها، می‌تواند به صاحبان کسب‌و کار در تحقق اهداف اقتصادی‌شان کمک بسیاری کند. اعلام به موقع تصمیمات مدیریتی، برای آماده‌سازی بهتر بنگاه‌های اقتصادی برای اجرای این تغییرات، ضروری است.»

مدیر مارکتینگ زرین‌پال با بیان تجربه ۱۴ ساله شرکت در حوزه مالی، به بازخورد مثبت مخاطبان اشاره کرد و بر ادامه اعتماد آنها تأکید داشت. وی اظهار کرد: «که پشتیبانی ۲۴ ساعته زرین‌پال، به مشتریان اطمینان می‌دهد که همواره در ارائه خدمات در کنار آن‌ها حضور دارد.»

بهبودی در پاسخ به سؤالی درباره ورود برندهای به بازارهای جهانی گفت: «تحریم‌ها به عنوان یکی از چالش‌های اصلی این موضوع نقش مهمی را دارند، اما با شناخت دقیق پتانسیل‌ها و حضور فعال در نمایشگاه‌های تخصصی، می‌توانیم خدمات خود را به صورت گسترده‌تری معرفی کنیم.»

بهبودی در پایان به افق فعالیت‌های زرین‌پال نیز اشاره کرد و اعلام کرد : «که شرکت برنامه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها را برای بهبود آینده خدمات خود به مشتریان در نظر گرفته است.»

سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها؛ برنامه‌‌ اصلی زرین‌پال در سال جاری

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان