کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴| صعود کلمبیا به فینال و کتک‌کاری بازیکنان اروگوئه با هواداران

تیم ملی کلمبیا با شکست اروگوئه در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ راهی فینال شد و به مصاف آرژانتین خواهد رفت.
کد خبر: ۱۲۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹ 11 July 2024

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴| صعود کلمبیا به فینال و کتک‌کاری بازیکنان اروگوئه با هواداران

به گزارش تابناک ورزشی، دومین دیدار نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ به میزبانی ایالات متحده آمریکا از ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز (پنجشنبه) بین کلمبیا و اروگوئه برگزار شد و با برتری یک بر صفر کلمبیا به پایان رسید.

جفرسون لرما (۳۹) تک گل این مسابقه را به ثمر رساند تا کلمبیا نیز به شکست ناپذیری خود ادامه دهد که هم اکنون در ۲۸ مسابقه پیاپی شکستی را تجربه نکرده است. کلمبیایی‌ها در شرایطی این بازی را با یک گل به سود خود پایان دادند که با اخراج مونوز در لحظات پایانی نیمه اول، در نیمه دوم ۱۰ نفره بودند.

خامس رودریگز در این مسابقه ششمین پاس گل خود را ثبت کرد تا با یک گلی که زده است، روی ۷ گل کلمبیا تأثیر گذار باشد. او در پایان مسابقه نیز برای چهارمین بار در این تورنمنت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴| صعود کلمبیا به فینال و کتک‌کاری بازیکنان اروگوئه با هواداران

این دیدار در ورزشگاه بانک آو آمریکا در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی برگزار شد که در پایان این دیدار، شاهد درگیری بازیکنان اروگوئه با تعدادی از هواداران کلمبیا بود. داروین نونیز در رأس این درگیری بود و آرائوخو، والورده و خیمنز هم در درگیری شرکت کردند. علت این درگیری هم آزار و اذيت تعدادی از هواداران کلمبیا برای اعضای خانواده بازیکنان اروگوئه عنوان شده است.

به این ترتیب بامداد یکشنبه دو تیم کانادا و اروگوئه دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد و بامداد دوشنبه نیز فینال مسابقات میان دو تیم آرژانتین و کلمبیا برگزار می‌شود. هر دو دیدار از ساعت ۳:۳۰ بامداد آغاز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان