پیراهن های کیلیان نایاب شد؛

فروشگاه‌های رئال مادرید در آستانه فروپاشی / امباپه نیامده مادرید را بهم ریخت

در اولین روز فروش پیراهن‌های کیلیان امباپه در رئال مادرید اتفاقی بی‌سابقه رخ داد که هیچکس در باشگاه انتظارش را نداشت.
کد خبر: ۱۲۴۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ 11 July 2024

فروش پیراهن‌های امباپه فراتر از چیزی است که باشگاه مادریدی برای ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده بود.

به گزارش تابناک، رئال مادرید، باشگاه مشهور فوتبال اروپا و جهان که اخیرا موفق شده کیلیان امباپه، ستاره مشهور فرانسوی را به خدمت بگیرد، اعلام کرده بود که این بازیکن با شماره 9 در ترکیب سفیدپوشان مادریدی به میدان خواهد رفت و به زودی فروش رسمی کیت او آغاز خواهد شد.

فروشگاه‌های رئال مادرید در آستانه فروپاشی

رئال به هوادارانش پیام داده بود: «ما کیت رسمی کیلیان امباپه، بازیکن مورد علاقه شما را عرضه می‌کنیم؛ همراه با شماره و نام امباپه در پشت پیراهن. شما همچنین می‌توانید پچ لیگ قهرمانان یا لالیگا را نیز روی آن درج کنید.»

پس از اعلام این موضوع، فروش رسمی کیت امباپه شروع شد ولی هجوم هواداران به قدری شدید بود که طولی نکشید، فروشگاه اینترنتی باشگاه از سفارش خرید اشباع شده و پیامی درباره تاخیر در ارسال به مشتریان داده شود که تاکید دارد روند رسیدن کیت خریداری شده به دستشان زمان بر خواهد بود.

فروشگاه‌های رئال مادرید در آستانه فروپاشیرئال مادرید که هرگز تصور چنین موجی از درخواست‌ها را نداشت، رسما اعلام کرده که ممکن است خرید انجام شده 4 یا 6 هفته دیگر، یعنی با تاخیر تحویل داده شود. روندی که معمولا در فروشگاه این تیم‌ها سه تا چهار روز زمان می‌برد و همین نکته نشان می‌دهد که وضعیت در فروشگاه این باشگاه به دلیل تعدد سفارش اصلا عادی نیست.

در واقع امباپه در اولین روز در دسترس قرار گرفتن پیراهنش، فروشگاه اینترنتی رئال مادرید را در استانه فروپاشی قرار داده است. فروش پیراهن‌های او فراتر از چیزی است که باشگاه برای ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده و چاره‌ای جز این نیست که از هواداران خود برای حل مشکل درخواست صبوری کند. پیراهن هایی که بین 120 تا 180 یورو قیمت دارند و با این استقبال از خریدشان، می‌شود حدس زد روز معارفه امباپه، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به طور کامل پر و مملو از جمعیت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان