پیام مهم یک عکس

پزشکیان در مسیر دشمن عصبانی کن !

مسعود پزشکیان از زمان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اقداماتی انجام داده که می تواند خشم دشمنان کشور که پیروزی او را زمینه ای برای رو آمدن تندروهای اصلاح طلب قلمداد می کردند را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۴۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ 12 July 2024

 


به گزارش تایناک به نقل از نیمروز، مسعود پزشکیان در نخستین حرکت دیپلماتیک خود به دیبرکل حزب الله لبنان نامه نوشت و در دومین گام هم به اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس پیام فرستاد.

این دو اقدام بازتاب های فراوانی در رسانه های داخلی و خارجی به دنبال داشت و به نوعی نشان داد سیاست خارجی در ایران با تغییر دولت ها دستخوش تحول نمی شود.

اما انجام دو دیدار در داخل هم پیام هایی را در رابطه با نگاه او در حوزه سیاست داخلی صادر می کند، نخست دیدار او با خانواده شهید رئیسی که اقدامی جالب و در نوع خود حائز اهمیت بود. پزشکیان در دوران انتخابات سعی کرد هیچگونه اقدام تند و تخریبی علیه شهید رئیسی انجام ندهد در عین اینکه عملکرد دولت سابق را مورد نقد قرار می داد.

او با دیداری که با خانواده شهید رئیسی داشت نشان داد که مسیری را انتخاب کرده تا بیش از آنکه دشمنان ایران شاد شوند باعث نا امیدی و یاس آنان باشد.

پزشکیان به همراه دخترش به دیدار خانواده شهید رئیسی رفته بود.

از طرفی تصاویری که از دیدار علیرضا زاکانی و مسعود پزشکیان منتشر شد از گرم و صمیمی بودن این دیدار حکایت داشت .

پیش از این محمد باقر قالیباف رئیس مجلس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری به دیدار پزشکیان رفته بود که ناظران آن دیدار را نمایانگر تمایل دولت و مجلس آینده به تعامل و همکاری دانستند.

در میان نامزد های انتخابات تنها سعید جلیلی است که هنوز در انتخابات باقی مانده و در اظهار نظر های گاه و بیگاه خود کماکان کمپین تبیلغات انتخاباتی خود را پیش می برد!

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان