آبروریزی آمریکایی‌ها در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴

در حالی که قرار بود دیدار نهایی جام ملت‌های آمریکا در ساعت سه و سی دقیقه بامداد به وقت ایران برگزار شود، این گونه نشد!
کد خبر: ۱۲۴۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۶ 15 July 2024

ناتوانی دوباره آمریکا در برقراری امنیت، فینال را به تاخیر انداخت!

آبروریزی آمریکایی‌ها در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴

به گزارش تابناک، دیدار فینال کوپا آمریکا بین تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و کلمبیا به دلیل مسائل امنیتی به تعویق افتاد و اعلام شد که به جای ۰۳:۳۰ بامداد، با نیم ساعت تأخیر از ساعت ۰۴:۰۰ آغاز خواهد شد. 

تاخیری که علت آن تلاش شماری از تعدادی از هواداران کلمبیا برای ورود بدون بلیت به ورزشگاه اعلام شد که موجب شد تنش هایی در اطراف ورزشگاه ایجاد شود و در نهایت به برخورد پلیس با این افراد منجر شود.

البته این شروع ماجرا بود چراکه تنش ها به تدریج به خشونت و ازدحام شدید در ورودی های ورزشگاه رسید و موجب شد شماری از تماشاگرانی که بلیت تماشای این رقابت را خریداری کرده‌اند، از ورود به ورزشگاه مشهور ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا بازبمانند و اوضاع بغرنج شود.

وضعیتی که مسئولان برگزاری مسابقات را مجاب کرد تا بار دیگر شروع دیدار نهایی را به تاخیر بیاندازند تا بتوانند اوضاع را مدیریت کرده و با بیرون کردن آنهایی که بدون بلیت پارد استادیوم شده‌اند، افراد بلیت دار را به حقشان برسانند.

با این رویکرد، شروع بازی بار دیگر به تعویق افتاد و گفته شد که در ساعت ۰۴:۱۵ خواهد بود، بعد پانزده دقیقه دیگر تعویق خورد و حالا گفته شده که در ساعت ۰۴:۴۵ سوت شروع دیدار زده خواهد شد. وعده‌ای که ممکن است بار دیگر پوچ از آب در بیاید!

اتفاقی که بی شک حکم آبروریزی بزرگی را دارد که در کشور میزبان جام جهانی فوتبال بعدی جهان رقم خورده است. ناتوانی در برگزاری یک دیدار در آمریکا که به همراه مکزیک و کانادا به صورت مشترک میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال است.

تکمیلی: شروع بازی با حدود ۱.۵ ساعت تاخیر

دیدار نهایی کوپا آمریکا 2024 بالاخره در ساعت ۰۴:۵۳ (به وقت تهران) آغاز شد؛ با تاخیر یک ساعت و ۲۳ دقیقه‌ای که قطعا یک فاجعه تمام عیار برای فوتبال و هوادارنش است و ابعادش فراتر از فوتبال خواهد رفت، به ویژه آنکه می‌دانیم حق پخش آن به شبکه‌های تلویزیونی زیادی در جهان فروخته شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
شلوغ نکن بابا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
اینکه یه عده وحشی گری در بیارن ربطی به میزبان نداره این همه یک جانبه نگاه کردن ایولا داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
ناتوانی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
که چی؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان