قیمت انواع سکه در اولین روز مرداد ۱۴۰۳

سکه تمام بهار آزادی در سومین روز هفته جاری در بازار آزاد پایتخت در لحظه نگارش این خبر، با کاهش قیمت در کانال ۴۰ میلیون تومان همراه شده است.
کد خبر: ۱۲۴۹۳۵۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ 22 July 2024
|
2245 بازدید

قیمت انواع سکه امروز دوشنبه ۱ مردادماه

به گزارش خبرنگار تابناک، در معاملات امروز بازار آزاد طلا و سکه تهران، تا لحظه نگارش این خبر، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افت ۱۵۳ هزار تومانی در مقایسه با شروع بازار، به رقم ۴۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه تمام طرح قدیم نیز ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است که در مقایسه با ابتدای روز، ۱۱۸ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین هر نیم سکه در بازار تهران با رشد ۶۱ هزار تومانی به رقم ۲۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته است و هر ربع سکه نیز امروز ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به صبح، ۱۲ هزار تومان افزایش نرخ دارد و در نهایت سکه‌های یک گرمی در بازار بدون تغییر در سطح ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان جای گرفته است.

تغییرات قیمت سکه در شرایطی است که هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها تحت تاثیر تحولات بین المللی و کناره گیری بایدن، با ۶ دلار افزایش به رقم ۲۴۰۵ دلار رسیده است؛ بنابراین با در نظر گرفتن افزایش قیمت جهانی طلا و کاهش نرخ دلار در بازار داخلی، هر گرم طلای ۱۸ عیار در حال حاضر با افت ۳۵ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان ارزش گذاری شده است و هر مثقال طلای آبشده نیز به رقم ۱۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با آغاز معاملات امروز، ۱۵۰ هزار تومان کاهش نرخ دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟