احتمال رویارویی زودهنگام نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

پرافتخارترین تنیسورهای حال حاضر جهان زودتر از آنچه خیلی‌‌ها انتظار داشتند، ممکن است در المپیک پاریس با یکدیگر روبه‌رو شوند.
کد خبر: ۱۲۴۹۹۴۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ 25 July 2024
|
2907 بازدید

احتمال رویارویی زودهنگام نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از تسنیم، تنیس انفرادی مردان المپیک ۲۰۲۴ پاریس خیلی زود باید با یکی از دو اسطوره این رشته ورزشی خداحافظی کند.

قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس المپیک ۲۰۲۴ امروز (پنجشنبه) در تمامی بخش‌ها شامل؛ انفرادی و دوبل مردان و زنان انجام شد که بدون شک هیجان‌انگیزترین اتفاق در بخش انفرادی مردان صورت پذیرفت.

طبق قرعه‌کشی انجام شده، نواک جوکوویچ پرافتخارترین تنیسور جهان با ۲۴ قهرمانی در گرنداسلم‌ها در دور نخست با متئو ابدن از استرالیا روبه‌رو خواهد شد. در همین حال، رافائل نادال دومین تنیسور مرد پرافتخار جهان با ۲۲ قهرمانی گرنداسلم نیز در اولین دور با مارتون فوشوویش از مجارستان پیکار خواهد داشت.

با توجه به سطح رقبای جوکوویچ و نادال، انتظار صعود هر دوی آنها می‌رود که در این صورت، دو ستاره تنیس جهان در دومین دور رقابت‌ها برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟