خنک‌ترین مرکز استان در کشور با ۱۳ درجه سانتی گراد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تفاوت بین بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی کشور به ۳۷ درجه سلسیوس رسید و اردبیل خنک‌ترین مرکز استان کشور شد.
کد خبر: ۱۲۵۰۶۴۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ 29 July 2024
|
29870 بازدید

 

به گزارش تابناک، مجید کوهی در گفت و گو با  مهر، اظهار کرد: ایستگاه سینوپتیک اردبیل با ثبت دمای ۱۲.۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و در مقابل ایستگاه زابل با ۴۹.۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه کشور بوده است.

وی با اشاره به ارزیابی نقشه‌های هواشناسی در اردبیل خاطرنشان کرد: همچنان تا صبح فردا سه شنبه ۹ مردا شرایط جوی ناپایدار و با تداوم وزش باد خزری گاهی با سرعت تند و هوای بسیار خنک، آسمان استان ابری و مه آلود است.

مدیرکل هواشناسی اردبیل بیان کرد: در مناطقی از استان به ویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان، نوار شرقی و نواحی منتهی به استان گیلان بارش باران غالباً به صورت باران ریزه گاهی توأم با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کوهی گفت: از فردا سه شنبه ۹ مرداد تا آخر هفته جاری با پایداری نسبی شرایط جوی آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و دمای هوا در اواسط روزها به ویژه روزهای سه شنبه و چهارشنبه به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در طی این مدت نیز از شرایط فصلی و محلی در ساعات عصر و اوایل شب در مناطق کوهستانی به ویژه ارتفاعات سبلان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...