۱۶۱ موکب سلامت آماده خدمت رسانی به زائران اربعین

نشست خبری محمدحسین زارع زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با محوریت برنامه‌های این سازمان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۵/۹ در این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۵۰۸۰۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ 30 July 2024
|
1180 بازدید
|
۱

۱۶۱ موکب سلامت آماده خدمت رسانی به زائران اربعین

نشست خبری محمدحسین زارع زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با محوریت برنامه‌های این سازمان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۵/۹ در این سازمان برگزار شد.

در ابتدا زارع زاده با یادآوری جنگ غزه بیان کرد: امروز در کربلای غزه قرار داریم و در ۱۰ ماه اخیر بیش از ۴۰ هزار زن و کودک فلسطینی کشته و بیش از ۱۰۰ هزار نفر زخمی شده‌اند. وی در خصوص برنامه‌های اجرایی شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی در سالپ‌های اخیر بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی به عنوان یکی از اقشار بیستگانه بسیج مستضعفان، در سنوات قبل ارائه خدمت کرده و آغاز فعالیت آن در زمان دفاع مقدس بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی از خدمت رسانی به رزمندگان دفاع مقدس در مناطق جنگی شروع و بعدا با فعالیت‌های مردم یاری ادامه یافت.

زارع زاده در خصوص سایر فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی بیان کرد: فعالیت‌هایی مانند جهادتبیین مانند برگزاری یادواره شهدا، اردو راهیان نور، فعالیت‌های جهادی سلامت مانند برپایی ببمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم که در سال گذشته بیش از ۵۳ مورد بیمارستان صحرایی در متاطق محروم برپا و بیش از ۴۰۰ هزار خدمت ارائه دادند. وی در ادامه بیان کرد: در سال گذشته در مجموع ۴ هزار و ۵۲۱ عمل جراحی در بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم انجام شد.

رئیس سازمان جامعه پزشکی با تأکید بر اینکه دشمن همه همتش را به ناامیدی مردم ایران کذاشته است، برنامه‌هایی در زمینه امیدآفرینی را سرلوحه برنامه این سازمان بیان کرد.

وی در خصوص برنامه این سازمان برای خدمت رسانی به زائران در پیاده روی اربعین گفت: در سال‌های متمادی سازمان بسیج جامعه پزشکی به زائران هدمت رسانی کرده‌اند. بیش از ۵ هزار نفر از همکاران ما در سال گذشته در موکب‌های بهداشت و درمان اربعین بیش از یک میلیون و ۶۲۵ هزار خدمت ارائه دادند. وی در خصوص موکب‌های سلامت جامعه پزشکی در اربعین امسال توضیح داد: در اربعین امسال هم ۱۶۱ موکب سلامت در نظر کرفته شده که بیش از ۱۳۰ موکب در خام عراق و ۳۱ موکب در خاک ایران مستقر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
کاش 20 تا از این موکب ها راهم بفرستید مناطق محروم وبی اب سیستان وبلوچستان وجاهای دیگر محروم ...مطمئن باشید صوابش بیشتر است و اقا راضی تر.........
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...