تابناک بررسی می کند/

کابینه امروز معرفی نمی شود/پزشکیان دو هفته فرصت دارد

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به تابناک گفت:طبق قانون پزشکیان دو هفته فرصت دارد کابینه را معرفی کند و طبق خبرهایی که ما داریم، امروز اعضای کابینه  به مجلس معرفی نمی شوند.
کد خبر: ۱۲۵۰۸۱۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ 30 July 2024
|
8120 بازدید
|
۷

میرتاج الدینی نماینده سابق مردم تبریز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تابناک در مورد فضای تعامل مجلس و دولت گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در بیاناتشان دولت و مجلس را به همکاری و تعامل دعوت کردند و این همیشه کمکی به دولت بوده است.هم دولت باید ملاحظات مجلس را در نظر بگیرد و هم مجلس تعامل متقابل با دولت داشته باشد


میرتاج الدینی افزود:اگر هدف اصلی همه ی انتخابات ها حل مسئله ی مردم باشد،رقابت باید بر سر خدمت باشد. پزشکیان  بارها گفته است که سیاست ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را مدنظر قرار خواهد داد. مجلس با اعضای کابینه،اگر در این چارچوب باشد مشکلی نخواهد داشت.

کابینه امروز معرفی نمی شود/پزشکیان دو هفته فرصت دارد


نماینده سابق مردم تبریز با اشاره به اینکه هنوز اعضای کابینه ی دولت چهاردهم نهایی نشده است؛ گفت:احتمالا هفته ی آتی اعضای کابینه به مجلس معرفی می شود.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراها هم در گفتگو با خبرنگار تابناک، فضای تعامل و مجلس را خوب پیش بینی کرد و گفت: بنایی که بر مجلس استوار است تعامل خوب با دولت است لذا ما در این چارچوب همکاری خواهیم داشت مخصوصا در حوزه اقتصاد و مدیریت کشور که منجر به اعتلای کشور شود و اقتصادی پویا داشته باشیم.در مورد رای اعتماد به وزرا در حال حاضر نمی شود پیش داوری کرد. 


نماینده  مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت:عمدتا وزرای مدنظر نمایندگان مردم اشخاصی با ویژگی هایی جهادی،کارامدی، پاکدستی و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی است و خط قرمز مجلس عدول از شاخص ها در منویات مقام معظم رهبری است.

کابینه امروز معرفی نمی شود/پزشکیان دو هفته فرصت دارد


رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت:طبق قانون پزشکیان دو هفته فرصت دارد کابینه را معرفی کند و طبق خبرهایی که ما داریم، امروز اعضای کابینه  به مجلس معرفی نمی شوند.

گفتنی است حسن روحانی اولین رئیس جمهوری بود که در دور اول دولت خود، در روز تحلیف کابینه ی خود را معرفی کرد. مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۱۴ مرداد ۱۳۹۶  در مجلس شورای اسلامی و زمان معرفی کابینه در هفده مرداد بود.

مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که حجت الاسلام ر ئیسی کابینه خود را در بیست مرداد به مجلس معرفی کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
امروز لایحه دو فوریتی جلوگیری از تبعیض حقوق با دو فوریت وارد دست انداز مجلس شد
این یعنی پزشکیان وارد میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
معلوم نیست جلیلی انتخاب شده یا پزشکیان
ایشون یه اصولگرای دوآتشه بود
ایمان
|
Australia
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
چقدر قشنگ معطل میکنی آقای رییس جمهور.. متاسف برای ثانیه به ثانیه تاخیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
جناب پزشکیان با این مجلس افراطی هیچ انسان توانمندی آبروی خودش رو به حطر نمی انداره ؟! تا از لیست سیاه خارج نشویم و تجارت جهانیتسهیل نشده همچنان باید با چاپ پول بدون پشتوانه و تورم کشو داری کنید والسلام
یعقوب محمدی دیوان(سرچ کن)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
«عَنْهُ عَنِ اَلْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ فَضَّالٍ عَنْ يُونُسَ بْنِ يَعْقُوبَ عَنْ يُوسُفَ بْنِ يَعْقُوبَ أَخِيهِ: أَنَّ أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ اِسْتَسْقَى مَاءً فَأُتِيَ بِقَدَحٍ مِنْ صُفْرٍ فِيهِ مَاءٌ
یوسف بن یعقوب از برادرش روایت کرد که ابو عبد اللّه حضرت امام صادق (ع) قدرى آب طلب نمود كه بنوشد. غلام در يك كاسۀ مس آب آورد!»(در آن زمان مردم عادی از سفال استفاده می کردند)
(من لا یحضره الفقیه ج۳ ص۳۵۳
تهذيب الأحكام ج۹ ص۹۲
الوافي ج۲۰ ص۵۷۷)

وب سایت رسمی دولت ایالات متحده:
باکتری‌ها، مخمرها و ویروس‌ها به سرعت بر روی سطوح فلزی مس از بین می‌روند. فعالیت ضد میکروبی مس و آلیاژهای مس به خوبی تثبیت شده است و مس اخیراً در آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به عنوان اولین ماده ضد میکروبی جامد ثبت شده است.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3067274/

هفت صلوات عنایت فرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
عراقچی امیر حاتمی محمد اسلامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
از درخت کاج میوه نخواه
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...