برنامه روز نهم ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ مهدی الفتی و شانس مدال؟

مهدی الفتی، ژیمناستیک‌کار ایرانی که در پرش خرک به فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس رسیده است، تنها نماینده کاروان ایران در نهمین روز بازی‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۵۱۶۲۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 04 August 2024
|
12726 بازدید
|
۲

برنامه روز نهم ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ مهدی الفتی و شانس مدال؟

به گزارش تابناک ورزشی، در نهمین روز از بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس کاروان ورزشی ایران فقط یک نماینده دارد که البته حضوری مهم و تاریخی محسوب می‌شود. مهدی الفتی تاریخ‌ساز ژیمناستیک ایران در فینال پرش خرک رقابت خواهد کرد و کسب مدال از سوی او می‌تواند یک معجزه نیز باشد.

برنامه کاروان ورزشی ایران در روز نهم به شرح زیر است:

ساعت ۱۷:۵۴ - مهدی الفتی، فینال پرش خرک ژیمناستیک

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
همینکه با این ساختار ورزش ایران تونسته در یکی از چندین رشته ژیمناستیک در فینال حضور داشته باشد خیلی کار بزرگی کرده ،بعید میدانم با وجود ظرفیت ذهنی در کاروان و همراهان توریست پایه مهدی بشود کاری بزرگی رقم زد. فراموش نکنیم که ایشان در یک رشته ار 18 رشته رقابت های ژیمناستیک به جمع 8 نفر رسیدند در واقع نماینده ژیمناستیک ایران تونسته در میان (18*8=144) و بلکه بیشتر( چون برخی از شاخه های آن بخصوص در ژیمناستیک موزون بصورت تیمی است ) قرار بگیره . اونوقت ما سر بلند و مفتخر از عملکرد ورزش ایران سرمست و مغرور خواهیم شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
الفتی اگه در فینال نفر آخر هم بشه باز هم یک تابو شکن در عرصه بین المللی ژیمناستیک کشور خواهد بود ، میتونه انگیزه کافی به کودکان و نوجوانان این کشور باشه که اگه بخوان میتونن ، تاثیری که حضور الفتی در فینال المپیک داره شاید با ده ها میلیاردها تومان هزینه در ژیمناستیک کشور برابری کنه . امیدواریم که امروز یک روز تاریخی برای کشورمون رقم بخوره و بتونیم اولین مدال ژِیمناستیک در المپیک رو بگیریم .
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...