همبازی مهاجم لیورپول قهرمان دوچرخه‌سواری المپیک پاریس شد!

دوچرخه‌سوار بلژیکی سابقه کاپیتانی تیم فوتبال زیر 16 ساله‌های کشورش را دارد. اونپول که عکس شادی‌اش بعد از عبور از خط پایان پای برج ایفل بارها بازنشر شد، پیش تر فوتبالیست بوده است.
کد خبر: ۱۲۵۱۸۹۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ 05 August 2024
|
1643 بازدید

همبازی مهاجم لیورپول قهرمان دوچرخه‌سواری المپیک پاریس شد!

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از فوتبال 360، مدال طلای دوچرخه‌سواری جاده در المپیک 2024 به رمکو اونپول بلژیکی رسید که عکس شادی‌اش بعد از عبور از خط پایان پای برج ایفل بارها بازنشر شد. بعد از قهرمانی اونپول رسانه‌های بلژیکی فاش کردند که او در نوجوانی بازیکن فوتبال بوده و حتی بازوبند کاپیتانی تیم زیر 16 ساله‌های کشورش را هم به دست بسته است.

اونپول که برای تیم‌های پایه اندرلخت بازی می‌کرد، مورد توجه تیم بزرگسالان باشگاه و آیندهوون بود. او سابقه بازی کنار کودی خاکپو، مهاجم لیورپول و آلبرت سامبی لوکونگا، هافبک سابق آرسنال را دارد. پیش‌بینی می‌شد که او آینده درخشانی در فوتبال داشته باشد، ولی به خاطر آمادگی بدنی بالا در نهایت دوچرخه‌سواری را انتخاب کرد و گذشت زمان نشان داد که این تصمیم درست بوده است. او در تور ووئلتای اسپانیا 2022 قهرمان شد و امسال در تور دو فرانس به مقام سوم رسید. اونپول در المپیک پاریس موفق شد به طلای تایم تریل و جاده برسد.

او درباره دوران فوتبالش گفت: «سبک بازی من کمی شبیه دوچرخه‌سواری‌ام بود. من دوندگی زیادی داشتم و تلاش می‌کردم که تمام زمین چمن را بپوشانم.» لوکونگا، دوست قدیمی‌اش گفت: «او یک سال پایین‌تر از من بود، ولی گاهی بازیکنان متولد 1999 و 2000 با هم تمرین می‌کردند و من با او تمرین کرده‌ام. دستاورد او باورنکردنی است. او در نوجوانی دوندگی زیادی داشت و شاید این کمک کرده که در دوچرخه‌سواری هم مسافت‌های بالا را طی کند.»

همبازی مهاجم لیورپول قهرمان دوچرخه‌سواری المپیک پاریس شد!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟