آتش‌سوزی انبار سوخت قاچاق جان دختر بیگناه را گرفت

بار دیگر قاچاق سوخت قربانی گرفت و این بار دختر نوجوانی در مجتمع مسکونی در جیرفت که سوخت نگهداری می شد بر اثر آتش سوزی جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۵۲۷۴۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ 09 August 2024
|
2164 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی شهرداری جیرفت روز جمعه گفت: دیروز عصر یک مجتمع چهار واحدی که محل انبار گازوئیل بود دچار آتش سوزی شد که ۲ دختر در این حادثه آسیب دیدند که امروز یکی از آنها در بیمارستان جان خود را از دست داد.

مصیب سمندری افزود: ۲ بشکه ۲۰۰ لیتری پلیمری در داخل این مجتمع نگهداری می شدند که بعد از آتش گرفتن بشکه ها گازوئیل به سمت خودرو هم می رود و یک خودروی سواری نیز آتش می گیرد.

وی ابا بیان اینکه یک واحد از این مجتمع که بشکه‌ها در کنار آن بودند در آتش سوخت ادامه داد: ۲ دختر نوجوان در راه پله این مجتمع گیر کرده بودند از وسط آتش می گذرند که یکی را مردم زودتر خاموش می کنند و دومی دچار سوختگی بیشتری شد.

سمندری اضافه کرد: خبر رسیده که دختری که دچار سوختگی بیشتر بود امروز جمعه در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: ظرف کمتر از سه دقیقه خودروی اول آتش نشانی به محل رسید اما چون آتش بر اثر گازوئیل بوده امکان استفاده از آب نبود و خودروی بعدی به محل رسید تا بوسیله کف آتش را خاموش کند.

استان کرمان بویژه جنوب استان چون با ۲ استان مرزی همجوار است به محل قاچاق سوخت تبدیل شده است و هر چند وقت یک بار شاهد حوادثی از جمله تصادفات یا آتش سوزی انبارهای قاچاق منازل هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...