رضایی: ایران پاسخ قدرتمندی به جنایات صهیونیست‌ها می‌دهد

سردار محسن رضایی در دیدار با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و انتقاد از استانداردهای دوگانه حقوق بشری آمریکا و غرب، عنوان کرد: ایران پاسخی قوی به اقدامات شرورانه رژیم صهیونسیتی خواهد داد. 
کد خبر: ۱۲۵۲۸۸۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸ 10 August 2024
|
2706 بازدید


به گزارش تابناک،  فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: ایران با تدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت های رژیم صهیونسیتی را خواهد داد. طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع از خود را دارد و در این رابطه مماشات نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه با رژیمی متجاوز و شرور مواجه هستیم، اظهار داشت: بسیاری از مردم جهان منتظر سیلی محکم ایران به اسراییل و نشاندن او سرجای خود هستند؛ چراکه اوج جنایات اسرائیل از تحمل بشری خارج شده است. 

رضایی ادامه داد: بمباران مدرسه تابعین با بیش از صد شهید دانش آموز و قبل از آن بمباران بیمارستان ها، کشتن خبرنگاران، زنان، کودکان و سالخوردگان در تاریخ منطقه و حتی جهان کم سابقه است و  همراهی مدعیان حقوق بشر با این جنایات، تمام ابرو و حیثیت آنها را به باد داده و معلوم شد شعارهای لیبرالیستی همچون آزادی، حقوق بشر و نقش سازمان های بین المللی، ماسکی بر صورت تاریک ایدئولوژی نژادپرستانه غرب است.  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهایت اظهار داشت: ماشین کشتار رژیم اسرائیل و جنایات آن در منطقه که با همراهی و حمایت غرب پیش می رود، جز با قدرت و اقتدار عملی حاصل نمی شود. از همه کشورهای اسلامی می خواهیم که با همکاری یکدیگر شر این باند قاتل و  نژاد پرست را از منطقه دفع کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...