ادامه درخشش شهاب زاهدی در لیگ ژاپن/ گلزنی در دو هفته پیاپی بعد از نیمکت‌نشینی طولانی!

شهاب زاهدی در بازی قبلی آویسپا فوکوئوکا از روی نیمکت به زمین آمد و مانع شکست تیمش شد و همین گلزنی کافی بود تا سرمربی تیم ژاپنی یکبار دیگر به او اطمینان کند و شهاب در ترکیب اصلی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۵۲۸۹۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶ 10 August 2024
|
3852 بازدید

ادامه درخشش شهاب زاهدی در لیگ ژاپن/ گلزنی در دو هفته پیاپی بعد از نیمکت نشینی طولانی!

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ژاپن امروز (شنبه) پیگیری شد و شهاب زاهدی بازهم نسخه‌ای گلزن از خود ارائه داد. در این هفته از مسابقات فوتبال لیگ ژاپن موسوم به «جی لیگ» تیم آویسپا فوکوئوکا میهمان تیم ساپورو بود که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. شهاب زاهدی در شرایطی نقش مهمی در ثبت این نتیجه داشت که پس از چند بازی یکبار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شد.

به عبارتی این اتفاق پاداش گلزنی زاهدی در هفته گذشته بود. آویسپا در ۳ بازی پیاپی در هفته‌های بیست‌ودوم تا بیست‌وچهارم، به عنوان تیم بازنده زمین را ترک کرده بود و هفته گذشته هم در آستانه قبول چهارمین باخت پیاپی بود که زاهدی به کمک تیمش آمد. حضور ۲۱ دقیقه‌ای او در زمین برای تغییر نتیجه کافی بود و لژیونر ایرانی در وقت‌های تلف‌شده گل زد تا مانع شکست دیگری برای آویسپا فوکوئوکا شود. زاهدی که در بازی امروز در ترکیب اصلی آویسپا برای جدال با کونسادل ساپورو قرار گرفته بود، بازهم نشان داد برای گلزنی نیاز به زمان خیلی زیادی ندارد.

شهاب زاهدی در دقیقه ۱۴ از سرعت و تیزهوشی خود استفاده کرد و در حالی که مدافع حریف در محوطه جریمه صاحب توپ بود، از غفلت او بهره برد و خود را صاحب توپ کرد. در ادامه مدافع ساپورو با انجام خطا مانع حرکت و ضربه زدن زاهدی شد. بدین ترتیب داور خطای پنالتی اعلام کرد و خود زاهدی پشت توپ ایستاد و موفق شد گل اول بازی را به سود تیمش به ثمر برساند. لژیونر ایرانی ۶۶ دقیقه در زمین حضور داشت و دقیقاً یک دقیقه قبل از ترک زمین، سوزوکی گل او را پاسخ داد و نتیجه را به تساوی کشاند. البته این پایان کار نبود و در وقت‌های اضافه این دیدار اتفاقات زیادی افتاد و دو گل در دقایق ۶+۹۰ و ۹+۹۰ به ثمر رسید که سهم هر دو تیم یک گل بود.

مهاجم سابق پرسپولیس شروعی خوب در تیم ژاپنی داشت و در ۸ مسابقه ابتدایی‌اش در جی‌لیگ ژاپن موفق به ‌ثبت ۶ گل و یک پاس گل شد اما در ادامه اوضاع چندان خوب پیش نرفت و پس از یک کارت قرمز عجیب در زمین و فراز و فرود در عملکرد زاهدی باعث شد او در ۵ مسابقه از روی نیمکت کار را آغاز کند. تا پیش از بازی امروز، آخرین حضور شهاب در ترکیب اصلی به هفته بیستم مربوط بود و در این بین تنها یکبار در رقابت‌های جام امپراتوری ژاپن در ترکیب اولیه قرار گرفت.

شهاب زاهدی با گلزنی مقابل ساپورو تعداد گل‌های این فصل خود در جی لیگ را به عدد ۹ رساند (یازدهمین گل برای تیمش در تمامی رقابت‌ها) و در جایگاه ششم جدول برترین گلزنان لیگ فوتبال ژاپن قرار گرفت. تیم آویسپا با کسب یک امتیاز این دیدار، ۳۷ امتیازی شد و در رده هشتم جدول ۲۰ تیمی جی لیگ ژاپن قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...