خودزنی سپاهان بعد از ضربه خوردن از یک آشنا/ شکست سنگین شاگردان مورایس مقابل شباب الاهلی

تیم فوتبال سپاهان دیدار مقابل شباب الاهلی امارات را با شکستی غیرمنتظره پشت سر گذاشت. شاگردان مورایس در این بازی اشتباهاتی ویرانگر داشتند و نتوانستند آنها را جبران کنند.
کد خبر: ۱۲۵۲۱۹۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ 06 August 2024
|
11469 بازدید
|
۱

خودزنی سپاهان بعد از ضربه خوردن از یک آشنا/ شکست سنگین شاگردان مورایس مقابل شباب الاهلی

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. قضاوت این دیدار را کیم جونگ هیوک داوری از کره‌جنوبی برعهده داشت.

مورایس تیمش را با ترکیب پیام نیازمند، حسین گودرزی، وحدت حنانوف، امین حزباوی، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، رضا اسدی، مهدی محبی، جواد آقایی‌پور و کاوه رضایی برابر حریف اماراتی به زمین فرستاد.

از نکات مهم و قابل توجه، جو فوق العاده ورزشگاه نقش جهان بود که حدود 50 هزار هوادار سپاهان به حمایت تیم مورد علاقه خود پرداختند. از سویی بانوان طرفدار سپاهان هم موفق شدند در این دیدار وارد ورزشگاه شوند و از نزدیک تماشاگر بازی باشند.

سپاهانی ها در شرایطی نیمه نخست این دیدار را با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران و مهاجم سابق تیم آاس رم ایتالیا که به تیم اماراتی پیوسته، از روی نیمکت نظاره گر تلاش همبازیانش در شباب الاهلی بود.

گفتنی است چمن ورزشگاه نقش جهان که اصلا شرایط خوبی ندارد به کمک میزبان آمد تا به برتری دست یابد. در دقیقه 44 دروازه میهمان توسط محمدمهدی محبی باز شد. شوت این بازیکن که از پشت محوطه جریمه زده شد، در میانه راه به زمین برخورد کرد و تغییر جهت داد تا حسن همزه، سنگربان تیم الاهلی نتواند واکنشی نشان دهد.

خودزنی سپاهان بعد از ضربه خوردن از یک آشنا/ شکست سنگین شاگردان مورایس مقابل شباب الاهلی

نیمه دوم هم با بازی هجومی سپاهان آغاز شد و در دقیقه 52 برخوردی در محوطه جریمه شباب الاهلی رخ داد که داور اعتقادی به خطا روی جواد آقایی‌پور نداشت. اما در دقیقه 62 سپاهان از یک خودی و نامی آشنا ضربه خورد و سردار آزمون که تنها یک دقیقه قبل به بازی آمده بود موفق شد نتیجه را به تساوی بکشاند. در حمله‌ای که از سمت راست خط دفاعی سپاهان انجام شد، سردار درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و دروازه تیم میزبان را باز کرد.

در ادامه سپاهانی ها چند بار تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم پیش رفتند اما ناموفق بودند. دقیقه 1+90 مهدی لیموچی روی سانتر از جناح راست سپاهان در محوطه شش قدم الاهلی صاحب توپ شد و با دروازه‌بان این تیم تک به تک شد اما در کمال ناباوری قدر این موقعیت را ندانست. دقیقه 3+90 هم ارسال محمد کریمی از روی نقطه کرنر با ضربه سر امین حزباوی همراه شد که ضربه او به تیر دروازه خورد. در نهایت هفت دقیقه وقت اضافه هم با همان تساوی به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.

در وقت های اضافی اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد. در دقیقه 101 دروازه سپاهان برای بار دوم باز شد. اشتباه ویرانگر پیام نیازمند روی پاس رو به عقبی که وحدت حنانوف برای او ارسال کرده بود با فرصت طلبی یحیی القسانی و توپ ربایی این بازیکن به گل دوم نماینده امارات تبدیل شد. در نیمه دوم وقت های اضافی بازهم اشتباه عجیب در خط دفاع کار دست سپاهانی ها داد. در دقیقه 107 روی اشتباه صالح حردانی، یوری سزار صاحب توپ شد و با پشت سرگذاشتن مسیری نسبتا طولانی، بدون هیچ مزاحمتی و با ضربه ای دقیق دروازه سپاهان را برای بار سوم گشود تا آب سردی بر پیکر سپاهان و طرفدارانش باشد. البته این پایان کار نبود و شباب الاهلی گل چهارم را هم زد تا شکست سپاهان در خانه سنگین تر شود. یحیی القسانی دقیقه 1+120 بازهم گل زد. این بار روی حمله‌ای از جناح چپ خط دفاعی سپاهان، یحیی القسانی روی نفوذ هارب سهیل و با پاس دقیق او دروازه تیم سپاهان را برای بار چهارم گشود. در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به سود تیم اماراتی به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
آبروریزی وحشتناک
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...