کویتی‌ها یک باشگاه فوتبال انگلیسی خریدند

گروهی متشکل از سرمایه گذاران کویتی، باشگاه انگلیسی "میلتون کینز دانز" را خریدند.
کد خبر: ۱۲۵۲۹۷۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ 10 August 2024
|
4923 بازدید

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از روزنامه کویتی القبس، گروهی از سرمایه گذاران کویتی به رهبری "فهد علی الغانم" (فعال اقتصادی) روز جمعه اعلام کرد که باشگاه انگلیسی، "میلتون کینز دانز" را به طور کامل خریداری کرده اند.

با این خرید، آن‌ها مالک ۱۰۰ درصد کل باشگاه می‌شوند. دارایی‌های باشگاه شامل هتل هیلتون میلتون کینز، یک سالن بزرگ چند منظوره، پارکینگ خودرو و برخی دیگر از دارایی‌های املاک و مستغلات است. هدف از این اقدام افزایش ثبات مالی باشگاه اعلام شده است.

در این خبر به ارزش معامله اشاره نشده است.

هیئت مدیره باشگاه بعد از این خرید هم به شرح زیر تشکیل شد:

فهد علی الغانم، رئیس هیئت مدیره

حمد عبدالمحسن المرزوق، معاون رئیس 

مشعل جاسم المرزوق، عضو

کریم کرم، عضو

"فهد الغانم" خریدار اصلی با ابراز خوشحالی از خرید این باشگاه گفت: ما هیجان زده هستیم که این روند را با میلتون کینز دانز آغاز می کنیم. این باشگاه را به دلیل داشتن زیرساخت ممتاز انتخاب کردیم زیرا رسیدن به اهداف یعنی صعود به جایگاه های بالا در مسابقات را آسان تر می کند. ما متعهد به حمایت از باشگاه برای رسیدن به اهداف هستیم.

امضای فروش باشگاه انگلیسی  "میلتون کینز دانز"  به گروهی از سرمایه گذاران کویتی - استادیوم باشگاه (ام کی) در شهر میلتون کینز انگلیس

معاون رئیس هیات مدیره (حمد المرزوق) هم گفت:  این خرید نشان دهنده یک شروع جدید و یک فرصت عالی برای میلتون کینز دانز است. به صورت جدی برای تحقق اهداف و حمایت از تیم با استفاده از همه راه های ممکن برای تضمین توسعه و ارتقا فنی باشگاه تلاش می کنیم.

باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز   Milton Keynes Dons   مستقر در شهر میلتون کینز انگلیس در سال 2004 تاسیس شد. این تیم هم اکنون در لیگ یک فوتبال انگلیس حضور دارد. این باشگاه دارای استادیوم اختصاصی به نام ام کی در شهر میلتون کینز است.

پیش از این هم یک مقام اماراتی، باشگاه منچستر سیتی انگلیس را خریده کرده بود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...