قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا/ نخستین جام اروپایی امباپه با گلزنی شیرین‌تر شد

دیدار سوپرجام اروپا بین رئال مادرید و آتالانتا برگزار شد و شاگردان آنچلوتی یک جام دیگر به تالار پرافتخارترین تیم قاره سبز اضافه کردند. این یک شروع فوق العاده برای کهکشانی ها در فصل جدید محسوب می شود.
کد خبر: ۱۲۵۳۸۲۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷ 15 August 2024
|
4039 بازدید

قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا/ نخستین جام اروپایی امباپه با گلزنی شیرین‌تر شد

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار سوپرجام اروپا بین دو تیم رئال مادرید (قهرمان لیگ قهرمانان) و آتالانتا (قهرمان لیگ اروپا) از ساعت 22:30 چهارشنبه در ورزشگاه ملی ورشو برگزار شد و شاگردان آنچلوتی با برتری 2 بر صفر به عنوان قهرمانی رسیدند.

فدریکو والورده (59) و کیلیان امباپه (68) گل‌های رئال مادرید را وارد دروازه نماینده ایتالیا کردند تا این تیم اسپانیایی یک جام دیگر به جام‌هایش اضافه کند.

این دیدار یک اتفاق ویژه داشت که شادی هواداران رئال مادرید را دوچندان کرد؛ گلزنی امباپه ستاره فرانسوی و جدید مادریدی ها در نخستین بازی اش برای این تیم. عصر جدید ستاره فرانسوی با گلزنی روی پاس جود بلینگام آغاز شد و به نظر می رسد امباپه 25 ساله با تیم آماده و پرستاره رئال مادرید که عطش سیری ناپذیری برای موفقیت دارد، به عناوین و جام های زیادی دست خواهد یافت. شماره 9 جدید سانتیاگو برنابئو به بهترین شکل دوران باشکوهی که انتظارش را می کشد، آغاز کرد.

نکته قابل توجه اینکه رئال مادرید با عبور از میلان و بارسلونا با 6 قهرمانی به پرافتخارترین تیم تاریخ سوپرجام اروپا تبدیل شد. از سویی لوکا مودریچ با کسب بیست و هفتمین قهرمانی خود به تنهایی عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید را یدک می کشد. بدین ترتیب مودریچ 38 ساله در تاریخ پادشاه اروپا جاودانه شد. او در این راه از ناچو هرناندز که تابستان امسال راهی القادسیه عربستان شد و دنی کارواخال، هر دو با 26 جام، سبقت گرفت.

ترکیب ابتدایی رئال مادرید و آتالانتا در دیدار سوپرجام اروپا:

رئال مادرید (3-3-4): کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، مندی، والورده، شوامنی، بلینگام، امباپه، وینیسیوس و رودریگو

آتالانتا (3-4-3): موسو، جیمشیتی، هین، کولاشیناچ، زاپاکوستا، درون، ادرسون، روجری، دکتلار، پاشالیچ و لوکمن

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...