یک کشته و ۲۴ مصدوم، حاصل تصادفات امروز در مسیر مرز شلمچه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۲۴ تن در حوادث ترافیکی امروز در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۴۳۱۵
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ 17 August 2024
|
2332 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، افشین دریانبرد اظهار کرد: صبح امروز (۲۷ مردادماه) از طریق تلفنی با ۱۱۵ انحراف و واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر آبادان – اهواز اطلاع‌رسانی شد که در پی این گزارش سه تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مرد و دو زن مصدوم شدند که به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منتقل شدند.

دریانبرد گفت: همچنین در پی حادثه دیگری که در آن یک خودرو پراید در نزدیکی فولاد شادگان در محور ارتباطی آبادان به ماهشهر از جاده منحرف شد، سه گروه امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: متاسفانه در این حادثه یک کودک دو ماهه به علت شدت جراحت فوت کرد. پنج نفر هم مصدوم شدند که به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: همچنین ظهر امروز در یک حادثه تصادف زنجیره‌ای پراید، پژو و تریلر که در محور آبادان – ماهشهر نرسیده به بندر شادگان رخ داده است، ۹ نفر مصدوم شدند.

دریانبرد با اشاره به اعزام چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه گفت: مصدومان این حادثه شش زن و سه مرد از جمله دو نوجوان ۱۳ و ۱۸ ساله بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان معرفی‌زاده شادگان انتقال یافتند.

وی افزود: در حادثه انحراف یک خودرو که ساعت ۱۴:۳۴ امروز در روستای آلبوصوف شادگان رخ داد نیز پنج نفر مصدوم شدند که دو مصدوم این حادثه زن و سه نفر مرد بودند که توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان معرفی‌زاده شادگان انتقال یافتند. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...