اختصاصی تابناک؛ بازی‌های داخل سالن آسیا لغو شد/ عربستان سعودی میزبان بعدی + نامه

شورای المپیک آسیا به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم و ناتوانی تایلند در میزبانی از بازی‌های داخل سالن آسیا و هنرهای رزمی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
کد خبر: ۱۲۵۴۶۴۲
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ 19 August 2024
|
8457 بازدید
|
۳

اختصاصی تابناک؛ بازی‌های داخل سالن آسیا لغو شد/ عربستان سعودی میزبان بعدی + نامه

به گزارش تابناک ورزشی، شورای المپیک آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که ششمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا و هنرهای رزمی لغو شده است و دوره بعدی این مسابقات در عربستان سعودی برگزار می‌شود.

قرار بود این مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (اول تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۳) در شهرهای بانکوک و چونبوری  تایلند برگزار شود که هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک روز ۱۵ آگوست (۲۵ مردادماه) جلسه‌ای اضطراری و آنلاین را برگزار کرد که بر اساس آرای اعضا تصمیم گرفته شد به دلیل کمبود بودجه و فراهم نشدن زیر ساخت‌ها و سایر الزامات از سوی میزبان برای برگزاری بازی‌ها، این دوره را لغو کند.

البته شورای المپیک آسیا به کشور میزبان فرصت داده بود تا ساعت ۵ بعد از ظهر امروز (دوشنبه به وقت بانکوک) در صورتی که می‌تواند الزامات را فراهم کند به شورای المپیک آسیا اطلاع‌رسانی کند که با توجه به عدم اطلاع‌رسانی این مسابقات به صورت خودکار لغو شد.

همچنین هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا تصمیم گرفت دوره بعدی بازی‌ها به میزبانی شهر ریاض در عربستان سعودی برگزار شود که قرار است تاریخ برگزاری این بازی‌ها به زودی نهایی و اعلام شود. عربستان پیش از این قرار بود که هفتمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا را برگزار کند.

اختصاصی تابناک؛ بازی‌های داخل سالن آسیا لغو شد/ عربستان سعودی میزبان بعدی + نامه

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
این شورای المپیک آسیا هم انگار مثل کشور ما اداره میشه ! اول مجوز میدن بعد میفهمن میزبان توانایی فنی نداره تازه به فکر چاره میافتن !
همون اول باید بررسی کرد که آیا درخواست کننده توانایی داره یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
بازم به اونا، بهشون میزبانی دادن چون زیرساخت کامل نداشتن ازشون گرفتن. به ما که اصلا از همون اول نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
عربستان همینجوری داره میزبانی‌ها رو درو می‌کنه، اینجا هم پرسپولیس باید بره اراک، استقلال باید بره قزوین و حتی بازی‌های داخلی خودشون رو هم نمی‌تونن میزبانی کنن
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟