فسخ ناگهانی قرارداد میلاد محمدی با باشگاه ترکیه‌ای

قرارداد 3 ساله آدنا دمیر اسپور با میلاد محمدی مدافع ملی پوش این تیم امروز فسخ شد و این مدافع ایرانی اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۴۶۶۲
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 19 August 2024
|
5991 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از  ایلنا، بنا بر ادعای برخی از رسانه‌های فوتبال ترکیه، میلاد محمدی مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران که در تیم آدنا دمیر اسپور ترکیه بازی می‌کرد، پس از یک سال حضور در این تیم قراردادش را فسخ کرد و حالا به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند تا یک ماجراجویی جدید را شروع کند.

این مدافع 30 ساله ایرانی در طی این مدت برای تیمش 20 بازی انجام داد و در این فصل هم در دو بازی نخست فصل برای تیمش به میدان رفت اما اکنون به نظر می‌رسد میلاد محمدی برای جدایی از این تیم به توافق رسیده و حالا می‌تواند به صورت آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند.

محمدی در دوران بازیگری خود تنها برای راه‌آهن در فوتبال ایران بازی کرد و پس از آن در تیم‌های اخمت گروژنی روسیه، خنت بلژیک و آاک آتن حضور داشت.

میلاد محمدی از ابتدای تابستان امسال نامش مورد توجه برخی از تیم‌های ایرانی از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته بود اما به نظر می‎‌رسید، این باشگاه ترکیه‌ای برای جدایی مدافع تیمش رضایت ندارد که حالا با توجه به فسخ قرارداد میلاد محمدی با ادنا دمیر اسپور انتظار می‌رود به زودی تیم جدیدش را معرفی کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...