اعتراف فالگیر شیطان صفت به آزار و اذيت زن جوان

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: مرد شيطان‌صفتي که با شگرد فالگيري زن جواني را هدف آزار و اذيت قرار داده بود، دستگير شد.
کد خبر: ۱۲۵۵۳۷۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰ 23 August 2024
|
3818 بازدید
|
۲

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار علي وليپور گودرزي رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ اظهار داشت: چندي قبل زن جواني به اداره شانزدهم پليس‌ آگاهي رفت و هنگامي که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت که با يک فالگير آشنا شدم که قرار شد تا براي فالگيري به خانه‌اش بروم اما وقتي به آنجا رفتم، مرد جوان با ايجاد ضرب و جرح من را هدف آزار شيطاني قرار داد و سپس تهديد کرد که اگر موضوع را پليس اطلاع دهم، من را به قتل خواهد رساند.

وي افزود: پس از ثبت شکايت و تشکيل پرونده، کارآگاهان خيلي زود وارد عمل شده و در نخستين گام پاي در خانه موردنظر گذاشتند اما پي بردند که متهم پس از ارتکاب جرم پا به فرار گذاشته است.

رئيس پليس آگاهي پايتخت گفت:  تيم پليسي در گام بعدي با اقدامات اطلاعاتي گسترده، هويت مرد شيطان‌صفت را شناسايي کردند و متوجه شدند که او در خانه‌اي در جنوب استان تهران مخفي شده است که همين سرنخ کافي بود تا متهم در يک قدمي بازداشت قرار بگيرد.

سردار وليپور گودرزي تصريح کرد: کارآگاهان پس از دريافت اين اطلاعات مهم، با هماهنگي‌هاي لازم با مراجع قضائي راهي مخفيگاه موردنظر شدند و پس از تعقيب و مراقب‌هاي نامحسوس مرد شيطان‌صفت را در يک عمليات ضربتي دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي عنوان کرد: متهم در جريان بازجويي‌هاي اوليه صراحتاً به جرم آزار و اذيت شيطاني زن جوان با شگرد فالگيري اعتراف کرد.رئيس پليس آگاهي پايتخت بيان کرد: با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضايي، متهم براي سير مراحل قانوني پرونده به زندان اعزام شد و تحقيقات همچنان ادامه دارد. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
برای شوهر کردن نیاز نیست پیش فالگیر برید اخلاقتون و توقعتون کم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
احسنت
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...