استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع)/ رونالدو به مشهد می‌رود؟

داود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی فدراسیون فوتبال می‌گوید که چاره‌ای نمانده جز اینکه استقلال و پرسپولیس ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را برای میزبانی در لیگ نخبگان به AFC معرفی کنند.
کد خبر: ۱۲۵۶۰۸۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ 27 August 2024
|
5220 بازدید

استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع)/ رونالدو به مشهد می‌رود؟

به گزارش تابناک ورزشی، وعده‌ها و وعیدها در خصوص آماده‌سازی ورزشگاه آزادی تا آغاز مسابقات لیگ نخبگان آسیا برای میزبانی استقلال و پرسپولیس از حریفان آسیایی، به سرانجام نرسیده و حتی ورزشگاه تختی هم که از آن به عنوان ورزشگاه رزرو نام برده می‌شد، آماده میزبانی نیست و حالا دو تیم بدون ورزشگاه مانده‌اند و سرگردان.

استقلال و پرسپولیس باید هرچه زودتر ورزشگاه خانگی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) معرفی کنند و در غیر این صورت، این امکان وجود دارد که AFC ورزشگاهی در کشور ثالث را برای میزبانی دو تیم ایرانی انتخاب کند. از همین‌رو ممکن است ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به عنوان میزبان خانگی دیدارهای استقلال و پرسپولیس معرفی شود، اما تا زمان قطعی شدن این اتفاق نمی‌توان با قطعیت درباره آن چیزی گفت.

داود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی فدراسیون فوتبال هم در این خصوص به برنامه فوتبال برتر گفته است: برای میزبانی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ نخبگان آسیا باید استادیوم امام رضا (ع) مشهد را معرفی کنیم و راه دیگری وجود ندارد.

هرچند معرفی این ورزشگاه با توجه به اینکه مالکیت آن مربوط به آستان قدس رضوی است، منوط به تصمیم آستان قدس بوده و همچنین نیاز به تأییدیه‌های استانی دارد. اگر با چنین موضوعی موافقت شود، باید منتظر باز شدن پای رونالدو، ستاره النصر به شهر مشهد باشیم که مهرماه همراه با این تیم عربستانی میهمان استقلال خواهد بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...