افزایش اختلاف آرای «هریس» با «ترامپ» به ۴ درصد

بر اساس آخرین نظرسنجی خبرگزاری رویترز و مؤسسه نظرسنجی ایپسوس، کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با چهار درصد از دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان پیش افتاده است.
کد خبر: ۱۲۵۶۶۱۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۴ 30 August 2024
|
2994 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از الجزیره، بر اساس نظرسنجی مشترک خبرگزاری رویترز و مؤسسه نظرسنجی ایپسوس که امروز پنج‌شنبه انجام شد «کامالا هریس» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ۴۵ درصد و دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان ۴۱ درصد آرا را از آن خود خواهند کرد.

این نظرسنجی در حالی است که به گزارش نیوزویک، تازه‌ترین نظرسنجی سراسری و ملی در آمریکا نشان می‌دهد که کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با اختلاف ۷ درصد از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان جلوتر است.

این نظرسنجی را دانشگاه دیکینسون و از ۱۷ تا ۲۰ آگوست انجام داده که ۸۰۱ نفر در آن شرکت کردند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که کامالا هریس ۵۰ درصد آرا را به خود اختصاص داده و دونالد ترامپ ۴۳ درصد و ۷ درصد از شرکت‌کنندگان هم اعلام کردند که می‌خواهند به فرد دیگری رأی بدهند.

همچنین ستاد انتخاباتی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با اشاره به افزایش کمک‌های مالی به ستاد وی پس از برگزاری کنگره حزب دموکرات، از جمع‌آوری ۵۴۰ میلیون دلار کمک مالی خبر داد.

به نوشته آسوشیتدپرس، پس از کناره‌گیری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از نامزدی دموکرات‌ها در انتخابات ماه نوامبر، ستاد هریس برای جلب حمایت هیچ مشکلی نداشته است

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
دقیقا در زمان هیلاری کلینتون هم همینگونه آمار دادند و ترامپ برنده شد
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...