وعده آنچلوتی برای بهترین نسخه رئال‌مادرید

کارلو آنچلوتی از کسب برتری شاگردانش مقابل بتیس راضی بود و وعده داد بهترین نسخه رئال در راه است.
کد خبر: ۱۲۵۷۲۰۶
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۸ 02 September 2024
|
1323 بازدید
|
۱
به گزارش تابناک، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید مقابل رئال بتیس در هفته چهارم لالیگا در نشست خبری با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: ما نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بودیم و لیاقت پیروزی را داشتیم. اکنون احساس خوبی داریم که با حضور سبایوس، شوامنی و والورده در کار‌های دفاعی هم بهتر عمل کردیم.
 
وی افزود: ابتدای بازی احساس بهتری نسبت به روند کار داشتم اما تیم در جریان بازی بود. دفاع خوبی ارائه کردیم و نیمه دوم همانطور که معمولاً انجام می‌دهیم ریتم بازی را بالا بردیم.
 
کارلتو در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات فنی تیم حل شده؟ متذکر شد:  رئال هنوز به بهترین فرم خود نرسیده‌ اما به‌زودی به آن نقطه هم خواهیم رسید. عملکرد کلی تیم نسبت به بازی قبلی بهتر بود.
 
سرمربی ایتالیایی رئال درباره حرکت وینیسیوس و واگذاری پنالتی به امباپه گفت: وینیسیوس با واگذار کردن ضربه پنالتی به امباپه فروتنی بزرگی از خود نشان داد. رابطه آنها با هم و همچنین رودریگو بسیار خوب است. ما خوشحالیم این سه نفر را در تیم داریم.
 
وی درباره عملکرد شوامنی در این بازی گفت: شوامنی یک هافبک دفاعی شگفت‌انگیز است. او بازیکن بدون جانشین ما است و به عملکرد دفاعی ما بسیار کمک می‌کند. البته همه بازیکنان برای من مهم هستند، صرف نظر از اینکه چند دقیقه بازی می‌کنند. 
 
کارلتو درباره کسب پیروزی قبل از فیفا دی هم گفت:  رسیدن وقفه ملی و بازی‌های فیفا دی خبر خوبی برای ما نیست چون بازیکنان زیادی را از دست می‌دهیم. امیدوارم هیج مصدومیتی رخ ندهد و بازیکنان با آمادگی بازگردند.
چرا براهیم دیاز با این عملکرد روی نیمکت است؟ 
 
وی در پایان درباره عملکرد کیلیان امباپه در این دیدار هم افزود: ما هرگز فشاری به کیلیان وارد نمی‌کنیم اما این بازی برای او قطعا مهم بود چراکه توانست هم گل بزند و هم خیلی خوب بازی کند. او داخل محوطه جریمه بسیار موثر بود. مهم این بود که پنالتی به او داده شد و او گلزنی کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
رئال بازم قهرمان میشه
خدا می دونه حقشه...
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...