وضعیت ترافیک جاده‌ای در محور‌ها و آزادراه‌های شمالی

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در تمامی محورها و آزادراه‌های منتهی به استان‌های شمالی کشور به جز محور فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۷۴۲۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ 03 September 2024
|
1875 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز _سه‌شنبه سیزدهم شهریور_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده‌های شهران، امامزاده هاشم و سراوان و ترافیک سنگین در محور قدیم قزوین - رشت حدفاصل شهران تا امامزاده هاشم

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های لاسم، شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو

تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا گرمدره

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع
انسدادهای اخیر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- یزد - دربید

۴- فرعی سیاخ دارنگون

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: در پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات مرکزی البرز، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت در شرق کشور، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب، شمال غرب و روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و تا روز جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: آسمان اصفهان طی امروز، صاف، گاهی وزش باد و در صبح غبار محلی با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد و طی فردا، صاف، گاهی وزش باد با احتمال گرد و خاک با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود و روز شنبه هفته آینده کاهش دمای دو درجه‌ای برای این مرکز استان انتظار می‌رود.

وی گفت: آسمان تهران امروز صاف، در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد و طی چهارشنبه نیز آسمان صاف و در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده کلارک، آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه، آزادراه قزوین – رشت حدفاصل حلیمه جان تا امامزاده هاشم و محدوده پارک جنگلی سراوان و ترافیک سنگین به صورت مقطعی در محور قدیم قزوین – رشت حدفاصل کندلات تا امامزاده هاشم، هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های لاسم، شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام اینکه تردد در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت روان است، افزود: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گفته معصومی، ترافیک در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل اورین تا نسیم شهر و محور تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر نیز سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید و فرعی سیاخ دارنگون مسدود است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...