جاده‌های شمال در مسیر بازگشت مسافران قفل شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران، ترافیک سنگین در مسیر برگشت محور‌های شمالی کشور گزارش شده است.
کد خبر: ۱۲۵۷۸۷۳
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ 06 September 2024
|
4025 بازدید

به گزارش «تابناک»، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه  تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های مرزن آباد، میانک، انارک و هزارچم، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا لاسم و محدوده‌های شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو، حدفاصل محمدآباد تا بایجان و محدوده‌های شاهاندشت و گزنک تا رینه و محدوده‌های پلور و پیست آبعلی گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا سه راهی سنگر و توتکابن تا شهر رودبار و محدوده زرین خانی،  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کارسالار تا زیرآب و محدوده‌های پل سفید و شهر دماوند را شاهد هستیم.  

او تاکید کرد: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۴تا ۱۳ را شاهد هستیم.  

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها  هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های شرکت ماموت، پل کردان، گلشهر و نیروگاه شهید رجایی و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک را شاهد هستیم.  

او گفت:ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی (ره) تا پل شهید کاظمی گزارش شده است.  

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...