پیش‌بینی عبده تبریزی از وضعیت بازار سهام

مشاور اقتصادی رئیس جمهور، پیش بینی کرد بازار سرمایه با تغییرات درست در حال انجام تا پایان سال جاری تقویت خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۵۸۴۸۸
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹ 09 September 2024
|
15283 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از بورس پرس، حسین عبده تبریزی که یکی از مشاوران اقتصادی مسعود پزشکیان در جریان انتخابات ریاست جمهوری بوده و از نزدیکان وی بشمار می رود در برنامه تلویزیونی پایش شبکه اول سیما با اشاره به اطلاع از راه حل های خروج بورس از بحران، گفت: با تغییرات درستی که در بازار سرمایه در حال انجام بوده، انتظار می رود بازار نه تنها به سمت تضعیف نخواهد رفت بلکه تا پایان سال جاری به سمت تقویت حرکت و رشد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازار سرمایه، مراحلی را گذارنده و باید بر روی مقوله شفاف سازی ها، کار شود. واقعیت این است که مردم توقع زیادی از انتشار صورت جلسات ( شورای عالی بورس) ندارند. اگر این شفاف سازی در موضوع اخیر انجام شده بود ( مصوبه وام 10.5 میلیارد تومانی به رئیس و اعضا هیات مدیره سازمان بورس) مسئله روشن تر شده بود و این گرفتاری ها ایجاد نمی شد.
لوتوس

عبده تبریزی افزود: به نظر می رسد در صندوق های بازنشستگی تکمیلی می توان اقدامات عمده ایی انجام داد. چرا که بخشی از گرایش بورس، سرمایه گذاری کوتاه مدت است و ورود سرمایه های بلند مدت و 30 ساله از سوی صندوق های بازنشستگی می تواند به تعادل بازار سرمایه منتهی شود. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
در این 6 ماه باقی مانده تا پایان سال چه می شود؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟