۲ ایستگاه متروی تهران آخر هفته تعطیل است

مدیر ارشد خط یک شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: با توجه به ادامه‌ عملیات بهسازی بستر بالاستی خط یک مترو تهران، مسافرگیری حدفاصل ایستگاه علی‌آباد تا جوانمرد قصاب در روزهای پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ شهریور ماه انجام نخواهد شد.
کد خبر: ۱۲۵۹۰۶۴
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ 11 September 2024
|
9297 بازدید

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، کامران آزادی عصر چهارشنبه به حفظ خدمات‌رسانی خط یک هم‌زمان با اجرای پروژه بهسازی و اهتمام به کمترین میزان تعطیلی ایستگاه‌ها به‌ عنوان یکی از مهمترین پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۴۰۴ متر از عملیات بهسازی ۱۳ کیلومتر (مجموع رفت و برگشت) بستر بالاستی خط یک مترو تهران که به‌منظور افزایش ایمنی و حفظ کیفیت حرکت قطارها انجام می شود، به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به گذشت بیش از ۲ دهه از فعالیت خط یک مترو، اهمیت نوسازی بستر بالاستی بسیار حائز اهمیت است، زیرا در کنار ارتقای ایمنی می‌تواند تاثیر مثبتی بر سرعت حرکت قطارها داشته باشد.

آزادی گفت: اکنون هر شب پس از پایان ساعت بهره‌برداری، عملیات بهسازی انجام می‌شود اما با توجه به زمان کوتاهی که تا شروع ساعت خدمات‌رسانی مترو داریم، سرعت کار کاهش پیدا می‌کند.

۲ ایستگاه متروی تهران آخر هفته مسافر نمی‌پذیرد

آزادی با اشاره به مدت زمان کوتاهی که هر شب برای بهسازی وجود دارد، گفت: هر شب ۳۶ متر نوسازی خط انجام می‌شود، اما با ایجاد محدودیت حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد و جوانمرد قصاب در روزهای پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ شهریور ماه، شرایطی فراهم می‌شود که روند کار بهسازی سرعت بیشتری بگیرد و همه تلاش ما این است که با حفظ کیفیت و ایمنی، این پروژه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسانیم.

مدیر ارشد خط یک شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن قدردانی از صبر و همراهی مسافران در طول مدت زمان انجام این پروژه افزود: هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی برای تأمین ناوگان جایگزین و جابجایی مسافران در مسیرهایی که به علت بهسازی تعطیل می‌شوند، انجام شده است.

 خط یک مترو تهران از میدان تجریش آغاز و تا منطقه کهریزک امتداد دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟