به بهانه اکران آنلاین اولین فیلم جواد عزتی؛

با تمساح خونی؛ سرتان را گرم کنید /یک کمدی موفقِ بی محتوا!

این تمساح خونی شما را سرگرم می کند، به شرط این که دنبال یافته ای عمیق از آن نباشید.فیلم از نظر داستان و پیام خاصی ندارد و نمی‌تواند آموزنده باشد. با این حال، فیلم در زمینه سرگرم کردن مخاطب و جذابیت تماشایی موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۱۲۵۹۴۷۱
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ 14 September 2024
|
3597 بازدید
|
۳

با تمساح خونی؛ سرتان را گرم کنید /یک کمدی موفق

احسان رستمیان؛ تابناک_ تمساح خونی فیلم کمدی-اکشن ایرانی به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی محصول سال ۱۴۰۲ است. این اثر نخستین فیلم عزتی در مقام کارگردان است که در کنار عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی، سعید آقاخانی، جمشید جهان‌زاده، رامین پورایمان و کیومرث مرادی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی است. این فیلم در ژانر کمدی موقعیت قرار دارد و به عنوان یک اثر نسبتاً خوب شناخته می‌شود. فیلم توانسته است مخاطبان را جذب کند ولی این جذابیت، ماندگار نیست. چون به غیر از طرح مساله،  درونمایه خاصی در نهایت ندارد.

فیلم "تمساح خونی" به کارگردانی جواد عزتی، در گیشه فروش موفقیت چشمگیری داشته و در اکران آنلاین نیز عملکرد خوبی را تجربه کرده است. خلاصه داستان فیلم به این صورت است که شخصیت اصلی، یک تمساح خونی (اصطلاحی در بازی پوکر)، به عنوان یک آدم زخمی که چیزی برای از دست دادن ندارد، معرفی می‌شود و با ریسک‌های بزرگی مواجه است. این فیلم با داستانی پرهیجان و انرژی، توانسته تماشاگران را به خوبی سرگرم کند و در لحظات مناسب، آن‌ها را بخنداند.

 

با تمساح خونی؛ سرتان را گرم کنید /یک کمدی موفق

ارتباط خوب با مخاطب

فیلم به عنوان اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی، با نمره قبولی از نظر سرگرمی‌سازی، توانسته ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند. عزتی که در دنیای بازیگری به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته می‌شود و پس از آن خودش را نقش های درام یا به قول معروف نقش های جدی نیز ثابت کرد، در این فیلم نیز توانسته توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. فیلم در ژانر کمدی اکشن قرار دارد و سکانس‌های اکشن آن از کیفیت خوبی برخوردارند. تماشاگران پس از دیدن فیلم، آن را به دوستان و خانواده خود توصیه می‌کنند، که نشان‌دهنده جذابیت و موفقیت آن است. 

در نهایت، "تمساح خونی" به عنوان یک فیلم کمدی استاندارد، با طراحی خوب صحنه‌های اکشن و کارگردانی موثر، توانسته نظر مثبت تماشاگران را جلب کند.

فیلم از نظر داستان و پیام خاصی ندارد و نمی‌تواند آموزنده باشد. با این حال، فیلم در زمینه سرگرم کردن مخاطب و جذابیت تماشایی موفق عمل کرده است. نویسنده به ضعف‌های کلی سینمای ایران در زمینه فیلمنامه و داستان‌گویی اشاره می‌کند و تأکید می‌کند که این فیلم حداقل در جذب مخاطب و سرگرم کردن بیننده عملکرد خوبی داشته است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
کاش بازیگران اندکی بیشتر قدر خودشان را بدانند؛ کمدی تمساح خونی واقعا هیچی نبود!
جواد عزتی رو ازش بگیری صفر صفر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
احتمالا این گزارش رپورتاژ آگهیه ؛ ما که چیزی جز یک مثلا کمدی با سناریوی نخ نما ندیدیم ، تنها تفاوتش با کمدی های آبکی دیگه هزینه بیشتر برای فیلمبرداری و جلوه های ویژه ( تعقیب و گریزهای خیابانی) بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
اتفاقا پیام خاصی دارد برای کسانی که گرفتار معضل شرط بندی هستند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟