فولاد سیرجان قهرمان جام والیبال باشگاه‌های آسیا شد

بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا یکشنبه شب با قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سالن شاهدیه یزد به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۵۹۸۵۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ 15 September 2024
|
2056 بازدید

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از ایرنا در این مسابقه که با حضور بیش از چهار هزار تماشاگر مشتاق برگزار شد تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ بر شهداب پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.

در پایان بعد از تیم فولاد ، تیم شهداب دوم شد و همچنین تیم های اندونزی ، قزاقستان، قطر، عراق، افغانستان و کویت به ترتیب در مکانهای سوم تا هشتم مسابقات والیبال باشگاههای آسیا قرار گرفتند.

فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر مردان ۱۴۰۲ ایران در مرحله مقدماتی سه حریف خود کم ایر، گاز الجنوب و الریان قطر را شکست داد و در مرحله نخست حذفی نماینده کویت را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شاگردان بهروز عطایی در مرحله نیمه‌نهایی و در تنها جدال پنج سته این مسابقات تیم پرمهره جاکارتا از اندونزی را شکست دادند تا علاوه بر صعود به فینال، سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های جهان را به دست آورند.

فولاد سیرجان ایرانیان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۱ در تایلند به عنوان نماینده ایران شرکت کرد و بدون شکست به فینال راه یافت و در دیدار پایانی حریف خود العربی قطر را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی به دست آورد و به جام باشگاه‌های والیبال جهان راه یافت.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟