جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

ایران ۷-۱ ونزوئلا؛ شروع درخشان شاگردان شمسایی در جام جهانی

تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در نخستین دیدارش در جام جهانی فوتسال، ونزوئلا را در بخارا گلباران کند.
کد خبر: ۱۲۶۰۰۶۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ 16 September 2024
|
4743 بازدید
ایران ۷-۱ ونزوئلا؛ شروع درخشان شاگردان شمسایی در جام جهانی
به گزارش خبرنگار تابناک، در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی فوتسال در ازبکستان، از گروه F عصر امروز از ساعت ۱۶ تیم ملی فوتسال ایران در سالن فوتسال مجموعه ورزشی یونیورسال بخارا به مصاف ونزوئلا رفت که این دیدار با نتیجه ۷ بر ۱ به سود سفیدپوشان ایران به پایان رسید.  
 
بهروز عظیمی (۲ گل)، مهدی کریمی (۲ گل) و  سالار آقاپور (۲ گل) و امیرحسین داوودی گلزنان تیم ملی فوتسال ایران در این دیدار بودند. تک گل ونزوئلا را هم میلتون فرانسیا دقیقه ۱۴ به ثمر رساند.
 
تیم ملی فوتسال ایران که جایگاه چهارم رنکینگ فیفا را در اختیار دارد در حالی رودرروی ونزوئلای رده بیست و یکمی رنکینگ فیفا قرار گرفته بود که شاگردان شمسایی شروعی درخشان در این رقابت‌ها داشتند تا در صدر جدول گروه قرار بگیرند.
 
باقر محمدی، بهترین دروازه‌بان آسیا که به علت آسیب دیدگی روی نیمکت نشسته بود از نیمه دوم وارد قفس توری دروازه تیم ملی شد. نیمه نخست سعید مومنی به جای او درون دروازه تیم ملی قرار گرفت.

سالار آقاپور بهترین بازیکن زمین 

سالار آقاپور بازیکن شماره ۱۲ تیم که در دیدار مقابل ونزوئلا دو بار گلزنی کند از سوی تیم فنی فیفا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و هدیه دریافت کرد.

اسامی بازیکنان تیم ملی در جام جهانی:

باقر محمدی، سعید مومنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و بهروز عظیمی. 

برنامه ادامه بازی‌های مرحله گروهی ایران به شکل زیر است:
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
ایران - گواتمالا (ساعت ۱۶)
 
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳
ایران - فرانسه (ساعت ۱۸:۳۰)
 
در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتسال فرانسه در یک بازی پرگل موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ تیم ملی گواتمالا را از پیش رو بردارد.
 
همچنین در دیگر دیدار‌های امروز از گروه E تیم ملی فوتسال پرتغال موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۱ از سد پاناما بگذرد و شروعی خیره کننده در این دوره از رقابت‌ها داشته باشد. در دیدگر دیدار این گروه تاجیکستان موفق شد ۴ بر ۲ از سد مراکش بگذرد.
 
جام جهانی فوتسال از شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه با حضور ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه ۴ تیمی به میزبانی ازبکستان آغاز و این بازی‌ها تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟