اختصاصی با عضو ارشد انصارالله یمن؛ موشک هایپرسونیک ساخت خود یمن است/ قلب اسرائیل دیگر امن نیست/ به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم

«علی القحوم» تاکید کرد که موشک هایپرسونیک پیشرفته ساخت یمن با موفقیت به هدف خود در یافا اصابت کرد و این شهر دیگر امن نیست.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۹۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷ 19 September 2024
|
3775 بازدید
|
۱

بین الملل تابناک: انصارالله یمن، عملیاتی که منجر به اصابت موشک هایپرسونیک به عمق اراضی اشغالی شد را «یافا» نامگذاری کرده بود که منطقه ای به همین نام در مرکز تل آویو در قلب سرزمین های اشغالی را هدف حمله خود قرار داده بود.

در این عملیات، پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از مقابله موثر با این موشک ناتوان بود و بر اثر اصابت موشک های پدافندی شلیک شده در آسمان تل آویو چندین نقطه دیگر این شهر نیز دچار آسیب و آتش سوزی شده بود.

در خصوص این عملیات ویژه، خبرنگار تابناک گفتگویی با «علی القحوم» عضو ارشد انصارالله یمن انجام داده که در ادامه می آید.

*آیا موشک هایپرسونیک یمنی، موجودیت اسرائیل را تحت الشعاع قرار داد؟ پیام‌های آن از نظر شما چیست؟

عملیات موشکی یمن که با هدف حمایت از فلسطین انجام شد، کانون رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورد. ما به رهبر انقلاب، مردم و نیروهای مسلح یمن به خاطر این عملیات موفقیت‌آمیز تبریک می‌گوییم. موشک هایپرسونیک پیشرفته ساخت یمن با موفقیت به هدف خود در یافا اصابت کرد و این شهر دیگر امن نیست.

تمام سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری این موشک ناکام ماندند. این عملیات‌ها ادامه خواهند داشت و در مرحله پنجم خود هستند تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف و محاصره آن برداشته شود.

* اهمیت پرتاب این موشک در این زمان، نزدیک به هفته وحدت اسلامی، و تأکید آن بر اتحاد امت اسلامی چیست؟

عملیات یمن در حمایت از فلسطین در یک زمان مهم و در یک مناسبت بزرگ انجام شد. مردم یمن در حالی که در صنعا، پایتخت جمهوری یمن، و دیگر استان‌ها میلاد پیامبر اکرم را جشن می‌گیرند، این پیام را به جهانیان می‌رسانند که ما امتی هستیم با یک مکتب، یک آرمان و یک رهبر و به اسلام محمدی اصیل و قرآن کریم پایبندیم.

* اگر شگفتی‌های چهار مرحله از عملیات‌های حمایتی یمن برای مردم فلسطین به این نتایج رسیده‌اند، فناوری‌ها و صنایع نظامی یمن در چه سطحی قرار دارند؟

عملیات یمن دارای مفاهیم و ابعاد بزرگی است که از نظر استراتژی نظامی، سیاسی و فناوری‌های مدرن تأثیر قابل توجهی دارد. صنایع نظامی یمن به سطوح پیشرفته‌ای رسیده‌اند که از توانایی‌های دشمنان امت و بشریت فراتر رفته‌اند. این عملیات‌ها ثابت کرده‌اند که یمن بزرگ یک قدرت بزرگ است و تا پیروزی در کنار فلسطین خواهد ایستاد.

*میزان پایبندی به آرمان فلسطین و مقدسات و اقدام مسئولانه در همه زمینه‌ها توسط قهرمانان یمن چگونه است؟

یمن بزرگ، رهبر فرزانه آن، افتخار امت، مردم فداکار آن، نیروهای مسلح و امنیتی و اجماع ملی در عملیات‌های نظامی مستمر و حمایت از فلسطین، میزان پایبندی به آرمان و مقدسات و اقدام مسئولانه در همه زمینه‌ها را با قدرت و افتخار نشان داده‌اند، به ویژه اینکه فلسطین قطب‌نمای ماست.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
اسرائیل دست بردار نیست و تنش بدجوری می خارد و یواش یواش کسانی که مخالف جنگ اند دارند راضی می شوند که به اسرائیل حمله شود
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟