در حالی که فیلمبرداری از بازیهای مسابقات حرفهای فوتبال در دیگر کشورها با دوربینهایی چون ARRI MINI LF در حال انجام است، کیفیت پخش بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران به ویژه در شهرستانها در حد فیلمبرداری با موبایل است؛ موضوعی که عصبانیت کاربران فضای مجازی را به ویژه پس از بازیهای بحث برانگیز این هفته در پی داشته است. شأن و احترام مردم ایران و هواداران و تماشاگران فوتبال، بسیار بسیار بالاتر از این سطح فیلمبرداری، کارگردانی و کیفیت تصاویر مسابقات فوتبالی است! آن هم توسط صداوسیمایی که بر اساس تعرفههای خودش فقط از پخش مستقیم بازیهای پرسپولیس و استقلال (بدون در نظر گرفتن برنامهها و تولیدمحتواهای سایر مسابقات) حداقل ۳۲ هزار میلیارد تومان و حداکثر ۵۸ هزار میلیارد تومان درآمد دارد.برخلاف اینکه صداوسیما هیچ توجه و برنامهای برای پخش زنده بازیهای فوتبال با کیفیت مناسب ندارد، اما فرآیند تبلیغاتی خود را با دقت نظر بالایی انجام میدهد. کیفیت دوربین بهکنار، حجم بالای تبلیغاتی که در پایین تصاویر تلویزیونی پخش میشود چهره ناخوشایندی را برای فوتبالیها از تلویزیون ارائه داده است. صداوسیما بهطور متوسط هر ۲ دقیقه یکبار یک برند را در پایین تصویر پخش فوتبال منتشر میکند و این برای مخاطبان فوتبال خوشایند نیست. لحظاتی از کیفیت این بازی را میبینید.