دستور چین به شهروندانش برای ترک سرزمین‌های اشغالی

در بیانیه‌ای که در تارنمای سفارت چین در تل‌آویو منتشر شده است، آمده است: پکن از شهروندان خود در اسرائیل (سرزمین های اشغالی) خواسته است که «هرچه سریع‌تر» این کشور را ترک کنند، چرا که تنش‌ها بین اسرائیل و حزب‌الله لبنان افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۲۶۱۳۵۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 23 September 2024
|
692 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ در پی تشدید درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان، سفارت چین در تل‌آویو از شهروندانش خواست تا «هرچه سریع‌تر» سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.

این بیانیه تاکید دارد: «در حال حاضر، وضعیت در مرز اسرائیل (سرزمین های اشغالی) و لبنان بسیار متشنج است و درگیری‌های نظامی مکرر رخ می‌دهد.». «وضعیت امنیتی در اسرائیل همچنان شدید، پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی است.»

سفارت چین در تل آویو از همین رو از شهروندانش در این مناطقه خواسته است تا «در اسرع وقت به کشور خود بازگردند یا به مناطق امن‌تر منتقل شوند.» 

چین همچنین ماه گذشته از شهروندان خود در لبنان خواسته بود این کشور را ترک کند. 

 ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات، حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

مقاومت لبنان روز یکشنبه به پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» در شمال سرزمین های اشغالی با موشک فادی ۱ و فادی ۲ حمله کرد.

  

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟