ترامپ: جان من از سوی ایران تهدید می‌شود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده مدعی شد که جان او مورد «تهدیدات بزرگ» از سوی ایران قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۶۱۸۱۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 25 September 2024
|
882 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا در پستی در صفحه شخصی خود در «تروث سوشال» ادعا کرد که «زندگی من مورد تهدیدات بزرگی از سوی ایران قرار گرفته است و تمامی ارتش آمریکا در حال نظاره‌کردن هستند و منتظرند».

ترامپ همچنین در این پست نوشت: «تحرکات و (اقداماتی) قبلاً توسط ایران انجام شده است که نتیجه نداده است؛ اما آن‌ها دوباره تلاش خواهند کرد. من با مردان بیشتر، تفنگ‌ها و سلاح‌های بیشتری که تا قبل از آن ندیده بودم؛ احاطه شده‌ام». رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در فاصله حدود دو ماه، دو بار مورد سوءقصد قرار گرفته است. هر دو این اقدامات، نافرجام بوده است. 

ترامپ در ترور اول از ناحیه گوش مصدوم شده بود.  پیش‌ازاین هم کارزار انتخاباتی این نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرده بود که اطلاعات ایالات متحده به آن‌ها در مورد تهدیدات «خاص و واقعی» از سوی تهران هشدار داده است. 

ستاد انتخاباتی ترامپ اذعان کرده بود که مقامات اطلاعاتی آمریکا اعلام کرده‌اند که این حملاتِ «ادامه‌دار و هماهنگ»، در چند ماه گذشته افزایش‌یافته است و تمامی نیروهای مجری قانون در حال فعالیت هستند تا «از حفاظت از جان ترامپ اطمینان حاصل کرده و از مداخله در انتخابات جلوگیری کنند».

کارزار انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواه مدعی شده بود که به اذعان مقامات اطلاعاتی ایالات متحده «ایران با ترور ترامپ به دنبال بی‌ثبات کردن آمریکا و ایجاد آشوب» در این کشور است.چندی پیش هم آمریکایی‌ها مدعی شده بودند که ایران با اقدامات سایبری به دنبال مداخله در انتخابات ایالات متحده است. 

آن‌ها ادعا کرده بودند که هکرهای ایرانی اطلاعات ستادهای انتخاباتی ترامپ را هک کرده‌اند. ایران بارها این ادعاها را رد و تأکید کرده است که این اظهارات بی‌اساس است. تهران همچنین اذعان کرده است که در انتخابات آمریکا هیچ‌گونه مداخله‌ای نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟