بی احتیاطی یک راننده ۹ خودرو را به آتش کشید

رئیس پلیس راه استان هرمزگان از برخورد دو دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس در محور خمیر در صبح امروز خبرداد.
کد خبر: ۱۲۶۱۹۳۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ 25 September 2024
|
879 بازدید

به گزارش «تابناک»، سرهنگ مهدی نیک بخت در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پاسگاه پلیس راه شهرستان خمیر ساعت ۶ صبح امروز چهارشنبه ۴ مهرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره تصادف در محور لار به خمیر مطلع و بلافاصله جهت بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور درمحل واقع در روستای دکل پهن، مشاهده کردند یک دستگاه تریلی کشنده خودروبر حامل ۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس که از مسیر لار به کهورستان در حرکت بودند با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر مقابل برخورد کرده که در این حادثه هر سه خودرو به همراه ۶ خودرو بر روی تریلی دچار حریق شده و در این حادثه راننده اتوبوس به دلیل سوختگی فوت کرده است.

این مسوول انتظامی علت این حادثه را عدم توجه به جلو و انحراف به چپ توسط راننده کامیون تانکر عنوان کرده و اظهار داشت: با همکاری اورژانس جسد متوفی به سردخانه انتقال و در کمترین زمان ممکن مسیر بازگشایی شد و تردد روان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع تصادفات و حوادث تلخ جاده ای، به عموم رانندگان توصیه کرد در حین رانندگی ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی از هرگونه عجله و شتاب جدا خودداری کرده و با تسلط و هوشیاری کامل در رانندگی از وقوع حوادث ناگوار جاده ای جلوگیری کرده و جان خود و سرنشینان دیگر خودروهای عبوری را به خطر نیاندازند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟