جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

شگفتی افغان‌ها کامل نشد/ پاراگوئه به یک‌چهارم نهایی رفت

تیم ملی فوتسال پاراگوئه موفق شد با برتری مقابل افغانستان جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را کسب کند.
کد خبر: ۱۲۶۱۹۵۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ 25 September 2024
|
879 بازدید

شگفتی افغان‌ها کامل نشد/ پاراگوئه به یک‌چهارم نهایی رفت

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه روز دوم از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال عصر امروز از ساعت۱۸:۳۰ در مجموعه ورزشی هومو آره‌نا در تاشکند تیم‌ ملی فوتسال پاراگوئه موفق شد با عبور از سد افغانستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

شگفتی افغان‌ها کامل نشد/ پاراگوئه به یک‌چهارم نهایی رفت

فوتسالیست‌های افغان‌ که با تاریخ‌سازی به جام جهانی صعود کرده بودند در این رقابت‌ها هم شگفتی‌سازی کردند و به مرحله دوم جام جهانی راه یافتند اما در این مرحله زورشان به پاراگوئه نرسید و شاگردان مجید مرتضایی سرمربی ایرانی مقابل این تیم تن به شکست دادند تا از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی باز بمانند.

شگفتی افغان‌ها کامل نشد/ پاراگوئه به یک‌چهارم نهایی رفت

در این دیدار دو تیم در وقت قانونی بازی یک - یک مساوی شدند تا در وقت‌های اضافی شانس خود را برای صعود امتحان کنند که بخت با پاراگوئه یار بود و این تیم دو گل دیگر وارد دروازه افغان‌ها کرد و جواز صعود را از چنگ نماینده آسیا درآورد. حمید حسینی دقیقه ۱۵ برای افغانستان گلزنی کرد، اما مارتینز (۲۹)، مندز (۳۰) و اسپینوزا (۳۱) سه گل پاراگوئه را به ثمر رساندند تا نتیجه نهایی بازی ۳ بر یک به سود این تیم در تابلوی سالن برگزاری مسابقه ثبت شود.

پاراگوئه در مرحله یک‌چهارم نهایی ۹ مهرماه از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی یونیورسال در شهر بخارا به مصاف برنده فرانسه و تایلند خواهد رفت.

در دیدار نخست امروز تیم ملی ونزوئلا دست به کار بزرگی زد و موفق شد با برتری بر اسپانیای قدرتمند در کمال شگفتی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ونزوئلا ۸ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ برای صعود به نیمه نهایی به مصاف اوکراین خواهد رفت.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟