توکن‌های همستر چند دلار ارزش دارد؟

توکن همستر کامبت بالاخره بعد از انتظارهای طولانی و تقسیم توکن‌ها از ساعاتی قبل به صورت رسمی در صرافی‌های معتبر لیست شد و هم اکنون می‌توانید خرید و فروش این ارز دیجیتال را آغاز کنید، اما قیمت هر واحد HMSTR چقدر است؟
کد خبر: ۱۲۶۲۱۰۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴ 26 September 2024
|
2953 بازدید

 

به گزارش تابناک به نقل از سیتنا، توکن همستر کامبت (HMSTR) همانطور که از قبل وعده داده شده بود، امروز ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳)، رسماً در چندین صرافی بزرگ جهانی از جمله بایننس (Binance)، اوکی‌اکس (OKX) و بای‌بیت (Bybit) لیست شد. این رویداد مهم، فصل جدیدی را برای پروژه همستر کامبت (Hamster Kombat) و جامعه کاربران آن رقم زد.

بازی همستر کامبت یکی از پرطرفدارترین مینی‌اپ‌های تلگرامی است که مارس سال ۲۰۲۴ کار خود را شروع کرد و با وعده‌ ایردراپ توکن HMSTR موفق شد حدود ۳۰۰ میلیون کاربر را در مدت بسیار کوتاهی جذب کند. همان‌طور که سازندگان پروژه وعده داده بودند، ایردراپ توکن‌های کاربران انجام شده است.

با آغاز ایردراپ توکن همستر کامبت و لیست‌شدن این پروژه در صرافی‌ها، معاملات رسما آغاز شد.

با توجه به اینکه حدود ۶۴.۳۸ درصد از کل ۱۰۰ میلیارد توکن HMSTR در گردش است، این عرضه توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. اکنون با لیست شدن در صرافی‌های معتبر، قیمت HMSTR در حال نوسان است و فعالان بازار به دنبال ارزیابی ارزش واقعی این توکن هستند.

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان و ایران، می‌خواهند خرید و فروش این توکن را آغاز کنند.

قیمت توکن همستر چقدر است؟

در حال حاضر قیمت هر واحد از توکن همستر در صرافی‌های معتبر 0.012 دلار معامله می‌شود. به احتمال زیاد با هجوم کاربران و تقاضا برای فروش توکن‌ها طی ساعات آینده، با اختلال شبکه مواجه شویم. این مشکل برای لیست شدن توکن نات کوین و داگز هم اتفاق افتاد و امری طبیعی است. با این اوصاف هر 1000 واحد توکن HMSTR حدود 12 دلار (معادل 720 هزار تومان) می‌شود.

با این حال، همچنان باید توجه داشت که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی است و سرمایه‌گذاری در آن با ریسک همراه است.

کاربرانی که توکن HMSTR را از طریق ایردراپ در کیف پول ارز دیجیتال خود ازجمله کیف پول تون کیپر دریافت کرده‌اند، با انتقال توکن‌های خود به صرافی‌های مختلف می‌توانند نسبت به فروش همستر کامبت خود اقدام کنند.

لیست شدن HMSTR در صرافی‌های معتبر، نقطه عطفی برای پروژه همستر کامبت محسوب می‌شود. این رویداد فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا ارزش فعالیت‌های خود در بازی را به صورت ملموس ببینند. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات