آتش‌سوزی بزرگ در اراضی اشغالی در پی حمله موشکی حزب الله

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در پی حملات موشکی حزب الله لبنان آتش‌سوزی بزرگی در الجلیل الاعلی رخ داده است.
کد خبر: ۱۲۶۲۱۱۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴ 26 September 2024
|
1198 بازدید

به گزارش تابناک، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که آتش سوزی بزرگی در شهر کفار در الجلیل الاعلی در پی حمله موشکی اخیر از سوی حزب‌الله لبنان رخ داده است.

براساس گزارش النشره، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ارتش این رژیم پرتاب ۴۵ راکت از لبنان را زیر نظر داشت که برخی از آنها رهگیری و بقیه به مناطق مختلف اراضی اشغالی سقوط کردند.

شایان ذکر است که  تشدید درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر به بالاترین سطح تنش در منطقه رسیده و تلاش برای به کارگیری راهکارهای دیپلماتیک برای کاهش تنش ها بی نتیجه بوده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که به بیش از هزار و ۵۰۰ هدف مرتبط با حزب‌الله در ۲۰۰ ناحیه مختلف لبنان حمله کرده که بیش از ۲۵۰ جت جنگنده در این عملیات شرکت داشتند.

در مقابل حزب الله نیز در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که در پاسخ به حملات مکرر اسرائیل به لبنان پایگاه هوایی رمات دیوید اسرائیل را با ده ها موشک هدف قرار داده است. رگبارهای پی در پی حملات موشکی حزب الله به این پایگاه هوایی، عمیق ترین حملاتی است که این گروه از زمان آغاز درگیری‌ها از ۷ اکتبر سال گذشته انجام داده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات