هر چهار نفر از بومیان اهل سنت بودند

اسامی جان باختگان حادثه تروریستی بِنت نیک شهر/ حادثه دوم؛ شهادت دو مامور انتظامی در خاش

جشن عاطفه ها در مدرسه دخترانه ای در بنت نیکشهر، با تیراندازی و جان باختن چهار تن، به محفل عزا تبدیل شد. بر اساس اطلاعات جدید، هر چهار نفر، از بومیان اهل سنت منطقه بودند.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۲۶
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ 01 October 2024
|
4860 بازدید

به گزارش تابناک، در حالی که فرماندار نیک شهر اظهار کرده بود  که در حمله تروریستی بنت نیکشهر ۳ نفر شهید شده اند، اما لحظاتی بعد ظاهرا یک نفر دیگر نیز بر اثر جراحات وارده، به سه شهید دیگر پیوسته است.
فرماندار نیکشهر گفته بود:بر اثر تیراندازی به‌سمت افرادی که در جشن عاطفه‌ها در مدرسهٔ محسنی شیخان بنت شرکت کرده بودند ۳ نفر جان‌ باخته و ۲ نفر زخمی شدند. حال یکی از مجروحان وخیم است.
در خبر اولیه امده بود که بر اثر ترور کور افراد مسلح در بخش بنت شهرستان نیک‌شهر سرباز وظیفه سید جواد ساداتی و دو نفر از شهروندان بومی منطقه به نام های مجیب بلوچی و یوسف شیرانی به شهادت رسیدند . همچنین بر اثر این ترور کور دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.
اما بر اساس آخرین اخبار، پرویز کدخدایی، فرمانده حوزه بسیج بنت نیز لحظاتی بعد، بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده و به شهادت رسید.

 

شهادت دو مامور انتظامی در خاش

همچنین ساعتی بعد از انتشار این خبر ناگوار،  خبر دیگری از خاش رسید که مبتنی بر آن و بر اثر تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی مأموران انتظامی در حال تردد در شهرستان خاش، دو نفر از حافظان امنیت به شهادت رسیدند.

 

شهدای اهل سنت و بلوچ
بر اساس اعلام سایت خبری عصر هامون، از سایت های خبری استان سیستان و بلوچستان هر چهار شهید حادثه تروریستی بنت نیک شهر،  از بومیان اهل‌سنت همان منطقه بوده‌اند که در حال بازگشت از مراسم جشن عاطفه‌ها در یکی از مدارس بخش بنت شهرستان نیک‌شهر برگزار شده بود. این مراسم در راستای جمع‌آوری و توزیع کمک‌های انسان‌دوستانه در میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان برگزار شده بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟