هدیه جالب فرزند امام(ره) به خانواده شهید امیرعبداللهیان

دکتر زهرا مصطفوی دختر امام (ره) با ذکر خاطره ای از آخرین دیدارش با سید حسن نصرالله در لبنان گفت: «در آخرین دیداری که با ایشان در بیروت داشتم بخشی از عمامه حضرت امام را که ایشان در دوران حیاتش با آن نماز شب اقامه می کردند، به سید هدیه کردم که وی را بسیار خوشحال کرد.». فرزند امام خمینی (ره) گوشه ای از همان عمامه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به همسر و فرزندان شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان هدیه کرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۱۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ 02 October 2024
|
1581 بازدید

هدیه جالب فرزند امام(ره) به خانواده شهید امیرعبداللهیان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، خانواده شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه در دیدار با دکتر زهرا مصطفوی فرزند حضرت امام (ره)، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان و تعدادی از مردم این کشور در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را به وی تسلیت گفتند.

در این دیدار دکتر زهرا مصطفوی رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به خدمات عظیم شهید سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان به مظلومین فلسطین وی را فرزند مکتب حضرت امام خمینی و حضرت ایت الله خامنه ای توصیف کرد و گفت: بسیار از شنیدن خبر شهادت این مرد مجاهد و شجاع جبهه مقاومت که پشتوانه عظیمی برای ملت مظلوم فلسطین بود، متاثر شدم.

وی تاکید کرد: خون شهید سید حسن نصرالله عرصه مقاومت را نه تنها در لبنان بلکه در کل جغرافیای مقاومت آبیاری کرده و بی شک جنبش حزب الله پس از شهادت ایشان مقتدرتر و با صلابت تر از گذشته میادین نبرد علیه دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی را رهبری خواهد کرد.

هدیه جالب فرزند امام(ره) به خانواده شهید امیرعبداللهیان

دختر امام (ره) با ذکر خاطره ای از آخرین دیدارش با سید حسن نصرالله در لبنان گفت: در آخرین دیداری که با ایشان در بیروت داشتم بخشی از عمامه حضرت امام را که ایشان در دوران حیاتش با آن نماز شب اقامه می کردند، به سید هدیه کردم که وی را بسیار خوشحال کرد.

 در پایان این دیدار فرزند امام خمینی (ره) گوشه ای از همان عمامه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به همسر و فرزندان شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان هدیه کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟