لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با ۳ مصدوم ۳ امتیاز از چادرملو گرفت

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته هفتم مقابل چادرملوی اردکان در زمینی که شرایط خوبی نداشت و ۳ مصدوم داد اما به ۳ امتیاز بازی رسید.
کد خبر: ۱۲۶۳۸۷۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ 05 October 2024
|
2292 بازدید
|
۲

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با ۳ مصدوم ۳ امتیاز از چادرملو گرفت

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۷ روز شنبه در ورزشگاه تختی تهران میزبان چادرملوی اردکان یزد بود که به برتری یک بر صفر رسید.

گئورگی گولسیانی در دقیقه ۵+۹۰ تنها گل بازی را وارد دروازه چادرملو کرد.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، علی علیپور، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی.

ترکیب چادرملو: ادسون ماردن، سیروس صادقیان، ویتائو، مهدی احمدی، محمد پاپی، علی طاهران، رضا دهقان، متئوس سانتوس، هادی حبیبی‌نژاد، علی خدادادی و علاءالدین دالی.

داور: احمد محمدی

پرسپولیس در شرایطی مقابل چادرملو قرار گرفت که ورزشگاه تختی با وجود رسیدگی در چند ماه اخیر برای برگزاری دیدار سرخابی‌ها در شرایط مطلوب، وضعیت چندان خوبی نداشت و کیفیت نازل زمین چمن این ورزشگاه در تصاویر تلویزیونی هم مشهود بود. مسئله‌ای که باعث مصدومیت اوستون اورونوف بازیکن پرسپولیس در زمان گرم کردن شد تا فرشاد احمدزاده در ترکیب جایگزین او شود.

نیمه نخست این دیدار هم از سوی دو تیم کم موقعیت دنبال شد و تک موقعیت خطرناک پرسپولیس که در دقیقه ۳۰ روی ارسال یاسین سلمانی از نقطه کرنر و ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه بود، ادسون ماردن موفق شد توپ را از روی خط دروازه بازگشت دهد.

بازی دو تیم در نیمه دوم هم به دلیل کیفیت نازل چمن چندان روی کارهای تاکتیکی روی زمین دنبال نمی‌شد و در دقیقه ۴۷ روی یک ارسال دیگر و ضربه سر فرشاد احمدزاده، تیر دروازه چادرملو به لرزه درآمد. اما در دقیقه ۵۱ پرسپولیس روی زمین سفت تختی دومین مصدوم را هم داد که کارلوس گاریدو مجبور شد محمدحسین کنعانی‌زادگان را از زمین خارج کند. سرپش رفیعی نیز سومین مصدوم پرسپولیس بود که مجبور به ترک زمین شد و جای خود را در دقیقه ۷۶ به سعید مهری داد.

با این حال دو تیم سعی کردند در نیمه دوم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند که البته چندان موفق نبودند و بازی تا دقیقه ۹۰ بدون گل دنبال شد. لوکاس ژوائو در دقیقه ۵+۹۰ توانست بار دیگر تیر دروازه چادرملو را به لرزه درآورد، اما بازهم دروازه تیم میهمان بسته ماند. در دقیقه ۵+۹۰ میلاد محمدی ارسالی را روی دروازه داشت که البته این توپ بی هدف به تیر دروازه چادرملو برخورد کرد که در برگشت ایوب العملود قصد بازکردن دروازه میهمان را داشت که ادسون ماردن مانع از این کار شد، اما روی دومین توپ برگشتی گئورگی گولسیانی توانست برای پرسپولیس گلزنی کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
اینقدر وقت اضافه می گیرن که پیروزی چی ها به گل برسن ، بازم نتونن یک پنالتی کار رو براشون در میاره
مسعود
|
Turkiye
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بازم خودتون رو به اون راه بزنید
بازی که ۳ تا مصدوم داشته دقیقه ۵ وقت اضافه گل شده زیاده؟!
به تیم خودت توجه کن
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟