پاکسازی داروخانه‌ها و باشگاه‌های ورزشی از اقلام قاچاق و غیرمجاز

مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو از پاکسازی داروخانه‌ها و باشگاه‌های ورزشی از اقلام قاچاق و غیر مجاز خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۸۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ 06 October 2024
|
350 بازدید
|
۱

پاکسازی داروخانه‌ها و باشگاه‌های ورزشی از اقلام قاچاق و غیرمجاز

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، از سازمان غذا و دارو، قاسم حیدری اظهار داشت: باتوجه به پیگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری و نظر به اهمیت موضوع، به تمامی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور ابلاغ شد تا با قید فوریت لیست محصولات غیر مجاز محرز به تمامی داروخانه های سرپایی و بستری ابلاغ و همکاری های لازم برای ابلاغ و سایر محل های عرضه از جمله باشگاه های ورزشی جهت عدم عرضه محصولات مذکور اقدام شود.

وی افزود: بر این اساس ضمن تاکید بر لزوم انجام اقدامات در مقابله و پیشگیری از قاچاق فرآورده های سلامت، بازرسی های ویژه به منظور مقابله و پیشگیری از فروش فرآورده های سلامت قاچاق و غیر مجاز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو گفت: عناوین محصولات غیر مجاز محرز شامل اقلام دارویی، مکمل، شیرخشک و تجهیزات پزشکی فاقد شناسه رهگیری و برچسب اصالت، مکمل های خارجی فاقد فارسی نویس، فهرست ۴۳ برند مکمل ورزشی غیر مجاز اعلامی از سندیکای مربوطه، تمامی اقلام آرایشی و بهداشتی و عطریات وارداتی فاقد برچسب اصالت، تمامی اقلام آرایشی و بهداشتی و عطریات تولید شده فقط در مناطق آزاد فاقد شناسه رهگیری و برچسب اصالت و محصولات سلامت محور غیرمجاز محرز، مندرج در وبسایت سازمان غذا و دارو است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
سلام تابی جون
اسم این کار پاکسازی نیست .
اسمش بالا بردن چند برابری قیمت این اقلام در آیند نزدیک است.
وقتی دولت این کارها رو انجام میده قصد و نیت خیری برای مردم نداره . فقط قصدش کمیاب کردن این اقلام و بالا بردن قیمتها است.
ما دیگه حرفه ایی شدیم.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟