برنامه رسانه‌های دولتی برای هیأت نظارت بر مطبوعات

با توجه به وجود حدود 2700 نشریه در کشور، این جریان خاص رسانه‌ای، سعی در هماهنگ کردن مدیران مسئول این نشریات و برگزاری انتخابات همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال دارند/ ناکامی این طیف در فرستادن نماینده مجلس مورد حمایت خود برای هیأت نظارت، عزم ایشان را برای تصاحب کرسی نمایندگان مدیران مسئول مطبوعات و نشریات دوچندان کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۳
|
۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶ 21 October 2010
|
6388 بازدید
بررسی‌های خبرنگار «تابناک اجتماعی»، از خیز گسترده رسانه‌های دولتی و حامی دولت برای انتخاب یکی از همفکران خود در هیأت نظارت بر مطبوعات حکایت دارد.

بنا بر این گزارش، پس از شکست این رسانه‌ها در انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی در هیأت نظارت بر مطبوعات ـ که در پایان علی مطهری، منتقد دولت، با 95 رأی توانست پیروز شود ـ اینک به دنبال تحقق گزینه خود به عنوان نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیأت نظارت هستند.

با توجه به وجود حدود 2700 نشریه در کشور، این جریان خاص رسانه‌ای، سعی در هماهنگ کردن مدیران مسئول این نشریات و برگزاری انتخابات همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال دارند.

در میان کاندیداهای مطرح، حسین انتظامی که پیشتر نیز نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بوده، گزینه بسیار مطرحی است که طیف دولتی و حامی دولت قصد مبارزه انتخاباتی با وی را دارند.

اطلاعات خبرنگار ما حاکی است، این طیف با کاندیدا کردن دو نفر و حمایت از این دو کاندیدا به دنبال شکستن رأی حسین انتظامی و در پایان، کناره‌گیری یکی از کاندیداهای مورد حمایت به نفع دیگری و سرانجام پیروزی در انتخابات هستند.

گفتنی است، ناکامی این طیف در فرستادن نماینده مجلس مورد حمایت خود برای هیأت نظارت، عزم ایشان را برای تصاحب کرسی نمایندگان مدیران مسئول مطبوعات و نشریات دوچندان کرده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟