سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن روی نیمکت استقلال؟

گفته می‌شود که باشگاه استقلال با یک مربی فرانسوی توافق کرده و به زودی قرارداد این مربی امضا خواهد شد تا او هدایت آبی‌پوشان را به عهده بگیرد.
کد خبر: ۱۲۶۴۶۱۵
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ 09 October 2024
|
2585 بازدید
|
۱

سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن روی نیمکت استقلال؟

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، پل لو گن، مربی فرانسوی ۶۰ ساله یکی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال استقلال است و یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه به خبرورزشی اعلام کرده که توافقات حاصل شده و به زودی قرارداد با این مربی امضا می‌شود.

پل لو گن فرانسوی که در دوران بازیگری خود برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرده، پس از رسیدن به دوران مربیگری هم روی نیمکت این تیم نشسته است، اما اکنون دو سال روی نیمکت هیچ تیمی حضور نداشت. گزینه فرانسوی نیمکت استقلال در فصل ۰۸-۲۰۰۷ با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام اتحادیه فرانسه شده است و با لیون نیز سه سال پیاپی از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ قهرمان لیگ این کشور شده است و در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ سوپرجام فوتبال فرانسه را با لیون کسب کرد.

هدایت تیم‌های رن، المپیک لیون، و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، رنجرز اسکاتلند، تیم ملی کامرون، تیم ملی عمان، تیم زیر ۲۳ سال عمان، بورسا اسپور ترکیه و لو آور فرانسه در کارنامه لو گن دیده می‌شود. حالا باید دید آیا قرارداد این مربی فرانسوی با استقلال نهایی می‌شود یا در نهایت آبی‌ها با گزینه دیگری به توافق می‌رسند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
میگن تا کاری رو به سرانجام نرسوندی درباره اش حرف نزن ، باز اینقدر تو بوق و کرنا می کنند تا فلان تیم عربی بره سراغش
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟