هیاتی از انجمن دوستی چین و ایران به پکن می‌روند

هیئتی از انجمن دوستی ایران و چین به منظور شرکت در پانزدهمین نشست سالانه انجمن‌های دوستی چین و ایران،‌ عازم پکن خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۶۴۶۴۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ 09 October 2024
|
306 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیئتی از انجمن دوستی ایران و چین به ریاست علاءالدین بروجردی رئیس این انجمن بنا به دعوت رسمی یانگ ونمینگ رئیس انجمن دوستی چین با سایر کشورها، شامگاه چهارشنبه ۱۸ مهر تهران را به مقصد پکن ترک می‌کند.

این هیأت ۱۰ نفره متشکل از رئیس و نایب رئیس اول انجمن، جمعی از اعضای هیأت مدیره و رؤسای برخی از کمیته‌های شش‌گانه انجمن در سفری سه روزه به پکن، در پانزدهمین نشست مشترک انجمن‌های دوستی ایران و چین که امسال به میزبانی طرف چینی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

چهاردهمین نشست مشترک سالانه انجمن‌های دوستی ایران و چین سال گذشته به میزبان تهران برگزار شد.

همچنین علاءالدین بروجردی رئیس انجمن دوستی ایران و چین و مهدی نادی نایب رئیس اول این انجمن در کنفرانس بین‌المللی به مناسبت هفتادمین سالگرد تأسیس انجمن دوستی چین با سایر کشورها که روز جمعه ۲۰ مهر با حضور جمعی از مقامات عالی جمهوری خلق چین برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

اعضای هیئت انجمن دوستی ایران و چین در این سفر، ملاقاتی نیز با محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در محل سفارت ایران خواهند داشت.

همچنین سفری سه روزه به شهرهای گوانجو و شنزن و بازدید از چند دانشگاه و کارخانه و طرح‌های صنعتی از جمله دیگر برنامه‌های هیأت انجمن دوستی ایران و چین در سفر به چین خواهد بود.

در سفر به گوانجو، اعضای هیأت انجمن دوستی ایران و چین با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این شهر دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟