هشدار حزب‌الله عراق به آمریکا و رژیم صهیونیستی

هرگونه تحرک از آسمان عراق علیه ایران دامن آمریکا را می‌گیرد
کد خبر: ۱۲۶۴۸۲۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ 11 October 2024
|
764 بازدید

 

هرگونه تحرک از آسمان عراق علیه ایران دامن آمریکا را می‌گیرد

مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق هشدار داد که در صورت استفاده از عراق برای هرگونه حمله به ایران، علاوه بر رژیم صهیونیستی، منافع آمریکا نیز هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک به نقل از العالم، «ابو علی العسکری» مسئول دفتر امنیتی کتائب حزب‌الله عراق بار دیگر به رژیم اسرائیل و حامی آن یعنی آمریکا هشدار داد و گفت که در صورتی که رژیم اسرائیل از طریق خاک یا آسمان عراق، علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی کند، حزب الله عراق نه تنها این رژیم بلکه منافع و پایگاه‌های آمریکا را در عراق و منطقه نیز هدف قرار خواهد داد.

مسئول امنیتی کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای گفت: «پاسخ ما به هرگونه حمله‌ای به عراق یا استفاده از خاک و آسمان عراق برای حمله به ایران، به هدف قرار دادن اسرائیل محدود نخواهد ماند.

وی گفت که در صورت وقوع چنین اقدامی، تمامی پایگاه‌های آمریکا و منافعش در عراق و منطقه مورد هجوم قرار خواهند گرفت.

این مقام امنیتی حزب‌الله عراق افزود: «حزب‌الله هرگز جنگ انرژی را آغاز نمی‌کند، اما اگر این جنگ شروع شود، جهان روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت را از دست خواهد داد و ما این کار را بر عهده خواهیم گرفت، این چیزی است که بر عهده ماست، اما در مورد اینکه برادران ما در یمن در باب‌المندب و برادران در ایران در تنگه هرمز چه خواهند کرد، خدا بهتر می‌داند.

 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟