۳ شهید و ۴۰ مجروح ناشی از بمباران بیمارستان الاقصی

به دنبال بمباران محوطه بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح در مرکز نوار غزه شمار زیادی از چادرهای آوارگان در آتش سوخت و تعدادی شهید و مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۴۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۰ 14 October 2024
|
433 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ منابع رسانه‌ای در غزه از آتش سوزی در چادرهای آوارگانی که در بیمارستان الاقصی در غزه پناه گرفته‌اند خبر می‌دهند.براساس گزارش خبرنگار المیادین، چادرهای آوارگان بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه بر اثر بمباران اسرائیل به این منطقه در آتش سوخته است.

وزارت دفاع مدنی غزه می‌گوید، هدف قرار دادن بیمارستان شهدای الاقصی و پیش از آن مدرسه المفتی ثابت می‌کند که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.این وزارتخانه همچنین گفته نیروهای امدادی در تلاش برای مهار آتش سوزی در چادرهای آوارگان هستند.

منابع فلسطینی می‌گویند که این حملات و آتش سوزی پس از آن باعث شهادت حداقل سه نفر و مجروح شدن بیش از ۴۰ نفر دیگر شده است.براساس گزارشها، بیش از 30 چادر در حال سوختن است و آتش به بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه سرایت کرده است.

ویدئوهای منتشر شده این حادثه نشان می‌دهد که تعدادی از آوارگان به طرز دلخراشی در میانه آتش گرفتار شده و امدادگران به دنبال نجات افراد گرفتار وارد آتش می‌شوند.پیش از این در شامگاه یک‌شنبه، حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در اردوگاه آوارگان در همین منطقه به شهادت حداقل ۲۰ نفر از جمله چندین زن و کودک منجر شد. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟