چرا مریم طالبی سرمربی‌گری تیم ملی تفنگ را رد کرد

سرمربی سابق تیم ملی تفنگ گفت: از من خواسته شده بود که باز هم ادامه همکاری داشته باشم اما به دلیل مشکلاتی که می‌دانستم در آینده هم حل نخواهد شد حس کردم ادامه همکاری خیلی معقول نیست.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۵۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ 14 October 2024
|
668 بازدید

چرا مریم طالبی سرمربی‌گری تیم ملی تفنگ را رد کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مریم طالبی در مورد علت جدا شدنش از تیم ملی تفنگ اظهار کرد: قبل از المپیک هم اعلام کرده بودم که بعد از المپیک تمایلی به ادامه همکاری با تیم ملی را ندارم و رزومه هم ندادم. در مجموع دو سال همکاری با فدراسیون علی‌رغم همه تلاش‌های فدراسیون، مشکلات اساسی وجود داشت که کار را برای رسیدن به اهداف‌ سخت می‌کرد.

سرمربی سابق تیم ملی تفنگ افزود: از من خواسته شده بود که باز هم ادامه همکاری داشته باشم اما به دلیل مشکلاتی که می‌دانستم در آینده هم حل نخواهد شد حس کردم ادامه همکاری خیلی معقول نیست. به همین دلیل با وجود احترام زیادی که برای فدراسیون قائل هستم اعلام کردم علاقه‌ای به تمدید قرارداد و ادامه همکاری ندارم.  

او در مورد انتخاب مجدد حسین باقری به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: تجربه دو سال فعالیتم سبب شد که من دیگر تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشم. به هر حال طبیعی‌ است که باید اردوهای ملی‌پوشان از سر گرفته شود و به همین دلیل باید گزینه‌هایی که روی میز بود را بررسی و در نهایت به جمع‌بندی می‌رسیدند. من هم برای تیم جدید، ملی‌پوشان و فدراسیون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد پیروزی‌هایشان باشم.

 طالبی در پاسخ به این سوال که مشکلات تیم ملی چه بود که سبب این کناره‌گیری شد، گفت: اساسی‌ترین آن عدم پایبندی به برنامه‌ریزی‌هایی بود که از سمت کادر فنی ارائه می‌شد. علت اصلی آن هم مشکلات مالی بود که گریبانگیر فدراسیون شده بود. رشته تیراندازی به تعداد اعزام‌های زیاد و شرکت در اردوها و مسابقات تدارکاتی نیاز دارد تا بتوان ورزشکار را در مدت زمان لازم در اوج آمادگی نگه داشت.

او در خصوص اینکه آیا پیشنهادی برای ادامه فعالیت در خارج از کشور دارد یا خیر گفت: باید ببینم در آینده چه می‌شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟